سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

مثلا خیلی تمیزه!!!

1390/10/15 20:23
نویسنده : مامانی
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی شیر گرم حموم رو باز میذارم تا بخار بگیره و گرم شه، فوری میره حوله شو میگیره زیر بغلش ( و گاهی حوله من رو هم کشون کشون میاره) و میکوبه به در و بهم نگاه میکنه تا زودتر ببرمش حموم.

این بار که دید به جای در اوردن لباساش دارم هی ازش عکس میگیرم اومد موبایل رو از دستم گرفت و پرت کرد اونور....

موهاش حسابی بلند شده. دلم میخواد ماشین کنم سرش سبک شه. میگم حالا سرده گرم نگهش میداره. باشه برا بهار...

اولین هله هوله ای که پارسا نوش جان کرد. و چنان علاقه ای هم نشون داد که هر چی دهنمونو باز کردیم و گفتیم "پارسا یکی بده..." دریغ از یه دونه ذرت پنیری بو داده.....

وقتی زنگ موبایل در میاد و یا اس ام اس میاد با هیجان و شتاب میره سمت موبایل و شدیدا منتظره تا ما هم عکس العمل نشون بدیم. انگار منتظر یه خبر مهمه.

دیگه نمیتونم اتاق رو جارو بکشم. تازه مجبور شدم دسته جارو برقی رو جدا کنم تا اقا راه برن و جارو بکشن. گاهی هم باید دستگاه رو روشن کنم. و خودم با شوت کوتاه و نشسته اشغالا رو جمع کنم که گاهی میاد همون خرطوم کوتاه رو از دستم میگیره.

اگه یه تیکه از لباسش تو اتاق باشه به یه چشم به هم زدن نیست... کجاست؟ کنار ماشین لباسشویی....کی برده؟ پسری...من هم در ماشین رو باز میکنم تا تلاشش بی نتیجه نمونه. تازه موقع پهن کردن لباسها هم کمک میکنه و یکی یکی از تو سبد به دستم میده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

خاله ی امیرعلی
15 دی 90 21:59
ای جوووووووووونم قربون گل پسر تمیز بشم من ذرت دوست داری خاله؟نووووووش جونت عسیسم فدات شم الهی مامانی دیگه غمی نداری گل پسرت نصف کاراتو انجام میده جارو میکشه لباسارو تو ماشین میذاره تو پهن کردن لباسا بهت کمک میکنه خوش بحالت دیگه چی کم داری؟
مامان آریان جون
15 دی 90 22:52
پسرامون خودشون یه پا کدبانو ان. اریانم اصلا نمیذاره جارو کنم.یا لباسهای تو لباسشویی رو میاره تو خونه پخش می کنه.در کل خیلی با پارساجونم تفام داره البته تو خرابکاریها
نی نی توپولی
15 دی 90 23:50
ماشالله لا حول ولا قوه الا بالله...تو عکسش میشه فهمید که چقدر شیطون بلاست خدا براتون حفظش کنه آرزوی بهترینها پارسای گلتو ببوس عسیسم
نی نی توپولی
16 دی 90 0:19
حسابی با پارسا کوچولو مشغولید وتمام وقت وانرژیتون صرف پارسا جونه طبق نوشته هاتون انگار که شاغل هستید امیدوارم که به نحو احسن بتونید از پس پارسا جون و کارها بر آیید
مامان رومینا
16 دی 90 1:06
الهی....با این کارای قشنگش دل مامانش که هیچ دل ما رو هم بردهخدا حفظش کنه
مامان پارسا
16 دی 90 7:39
منم راه رفتن میخواااااااااام چرا پارسای من راه نمیره عکس اولیش خیلی با نمک شده قربون کمک کردنت زبل خان
هستی
16 دی 90 13:29
سلام بزرگوار با مطلبی در مورد سوختگی یک دختر کوچولوی دو ساله به روزم و منتظر و محتاج دعای شما حالش خوب نیس
مامان پارسا
16 دی 90 18:29
سلام خانومی پارسای من هم خیلی میلی بعضی کلمات ابتدایی رو میگه و معمولاً هم دو سه هفته یکبار میلشون میکشه که یه چیزی بگن ولی فوق العاده نمکی و بامزه آهنگ کلمات رو میگه مثلاً خاموش روشن رو میگه ا(با کسره) ا ( با ضمه)
مامان زهره
17 دی 90 12:34
خوبه پ نه په فکر کردین به شما خوراکی می ده تا بخورین. تازه اولشه !
سمانه مامان پارسا جون
17 دی 90 20:36
سلام عزیزم خوبید؟ ممنون بابت تبریکت عزیزم پارسا جونه گل رو میبوسم خیلی جیگره عسلم
مامان زهره
18 دی 90 10:59
سلام. باز هم سلام . سلام سلامتی می یاره.ممنون از لطفتون
محمد
18 دی 90 11:26
شاد باشیدوسلامت
فاطمه
18 دی 90 13:39
سلام عزیزم ای جونم چه نی نی نازی دلنشینه با اجازتون لینکتون کردم منتظرتونم
مامان علي
18 دی 90 20:42
آفرين به آقا پارساي تميز كه به مامانش كمك ميكنه و كاراش رو بيشتر ميكنه . ماشاءا... خيلي شيرين و دوست داشتنيه.
مامان اسراواسما
18 دی 90 21:25
سلام عزیزم!هوا سرده وهمه جا پر از ویروس,مواظب پارسا جونی باش.ما که هممون...
مامان ارميا
19 دی 90 8:52
اي جانم. كمك مامان ميكني؟ آفرين گل پسر. مامانش با اين گل پسر ديگه هيچ وقت فكر دختر نباشي ها. پارساي گلم خيلي ماهي به خدا
خاطره مامان بردیا
19 دی 90 16:54
جون دلمممممممممم.آفرین به این پسمل تمیز که عاشق حمام رفتنته
خاطره مامان بردیا
19 دی 90 16:55
ذرت هم نوش جونت باشه به هیچکس هم نده همش و خودت بخور عزیزم
پریا
20 دی 90 8:47
ماشاء الله، خدا حفظش کنه. توی حمام با آب بازی خیلی بهش خوش میگذره که اینقدر حموم رو دوست داره. ای جان با کمک کردنت مسئولیت پذیر. محمدصدرا هم عین آقا پارسا هم لباس کثیفاشو می بره میندازه تو ماشین و هم موقع پهن کردن از تو سبد میاره میده به من. اینقدر هم تند تند برام میاره که من کم میارم.
مامان ارميا
20 دی 90 8:50
سلام. از شنبه اينترنت قاطي كرده بود هر چي سعي كردم كامنت بگذارم نشد كه نشد. پارسا جان خيلي ماهي. آفرين به مامان كمك مي كني قربونت برم . عكسهات خيلي ماهن.
امید
20 دی 90 15:49
سبلام . وب خوبی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنید . منتظر حضور و نظر شما هستم . در ضمن هر سوال در مورد کامپیوتر داشتید من در خدمتم...
فارسیکا
20 دی 90 16:02
سی دی های با نی نی در واقع دوبله کلیپ های شبکه بی بی تی وی است... اگه کودک شما به آنها علاقه دارد شما می توانید با خرید دی وی دی مجموعه کلیپ های کودکانه شبکه baby tv به زبان اصلی او را خوشحال و به زبان علاقمند سازید... 47 کلیپ http://farsika.ir/ask/?link=185 کلیه محصولات هم به صورت تک فایل هم مجموع برای خرید شما موجود است تمامی محصولات سایت فارسیکا 15 درصد تخفیف برای وبلاگهای کودکانه دارند... در صورت خرید در قسمت توضیحات نام وبلاگ کودک خود را قرار دهید.
محمد
21 دی 90 14:41
امیدوارم همیشه شاد و سالم در کنار خانواده محترمتان
بابای مهرسا
23 دی 90 12:27
هزار ماشالله هزار ماشالله خدا نگهدارش باشه
بابای مهرسا
23 دی 90 12:27
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام * ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز * ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........* ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬♥´¨) ........* ........* ........*
مامان مهسا
24 دی 90 13:26
joooooooonam. daghighan mesle barbod.
ROMINA
24 دی 90 18:47
آخی خیلی باحال بود اگه دوست داری لینکم کن
محمد
26 دی 90 8:59
دخترك
26 دی 90 14:25
خب حتما منتظر پيام دوست دخترشه ببوسيد اين گل پسروووووو
مامان نوژا
27 دی 90 8:44
خیلی نمکدونی هاااااااا
آرزو(مامان نیکی)
27 دی 90 13:15
ماشاله به گل پسر هزار ماشاله خیلی نازه خدا حفظش کنه
سایه
28 دی 90 15:04
فقط این عکس آخریه توی خونه ما بین بچه ها دعوا میشه که کی بره لباسا رو از ماشین در بیاره کاش خدا هم یکی به جمع ما اضاف کنه که عاشق ماشین لباسشویی باشه هیییییی
مامان آنیسا
29 دی 90 15:00
چه پسملی ...چه پسملی...به به به
نگار(مامان سام)
30 دی 90 9:51
آخی.چه پسر نازی.خیلی ازش خوشم اومد مخصوصا تو این عکس که داره لباسارو از ماشین درمیاره.کلی واسه این عکسش خندیدم.