سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

مسواک پارسا

1390/10/29 16:19
نویسنده : مامانی
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. سلام. سلام.

کامپیوتر اینجانب هنگ کرده و خیلی کم سر میزنم به دفتر خاطرات گل پسر ( البته از زبان اینجانب) و حرفهای نگفته زیاده.

چسبیدن پسری به بنده و دایم اویزون بودنشان شدیدا ادامه داره و تنها چیزی که باعث فراموش کردن مادر عزیزشون میشه  اسمارتیس میباشد. گاهی ارزو میکنم مثل کانگرو یه کیسه رو بدنم داشتم تا راحت تو خونه حمل و نقلش کنم.

و اما اندر احوالات نی نی ما اینکه:

از 19/10/90 رسما مسواک زدن رو شروع کرد. اول مسواک پرستارش رو از تو کیفش در میاورد و میرفت جلو در دستشویی و اینگ و اونگ که در رو باز کنین. من هم که تمایلش رو دیدم میبرمش تو دستشویی یه مسواک دست خودش و یکی دست من. مال خودشو زیر شیر میگیره و ابش رو میک میزنه و من با یکی دیگه دندوناشو مسواک میزنم. خیلی هم خوشش میاد. چون هم بغلمه..هم یه بازی جدیده...هم به جزیره ناشناخته (دستشویی) راه پیدا کرده. ...

 این دو تا اقایی که اونجا ایستادن مسواک های پسرم هستن.

بابایی میگه دندونای عقبی شیار دارن بیشتر مسواکشون کن.

 3 روز در میون هم که قطره اهن نمدیم بهش.

و در اخر اینکه مرواریدهای پسرم شامل 8 تا دندون بالا و6 تا پایین شده ...

( الان که این ها رو مینویسم یه زلزله تموم ساختمون بیمارستانو با 3 طبقه زیر بنا شدیدا لرزوند. خدا میدونه پس لرزه هم داره یا نه و یا منشا کجا بوده؟)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ی امیرعلی
29 دی 90 20:15
مسواک زدن گل پسری مبارک بلا به دور عزیزم انشالاه که اتفاق بدی دیگه نمیفته تو اون موقع ها سوره ی زلزلت و ایه الکرسی رو بخونید باعث تسکین و ارامش میشه گل پسری رو محکم ببوسینو لپشو بکشین
نگار(مامان سام)
30 دی 90 9:55
خیلی خوبه که پسرتون به مسواک زدن علاقه داره.دیروز خیلی زلزله بدی اومد من که خیلی ترسیدم پسرمو بغلم گرفتم و بدو بدو رفتم حیاط.


سایه
30 دی 90 12:16
اون دوتا آقا شبیه مسواکای پسر خاله منه وروجکی هست برای خودش
مامان پارسا
1 بهمن 90 7:27
زلزله من وحشتناک از این کلمه میترسم چرا قطره ی آهنو 3 روز در میون نمیدین؟ ferro kids میدی؟ کشف جزیره های ناشناختت هم مبارک عزیزم
مامان نوژا
1 بهمن 90 8:10
ای جونم که همه حرکاتتون عین همه .تازه مسواکش هم همینطور
مامان ارميا
1 بهمن 90 10:50
اي قربون مسواك زدنش. مسواك ارميا هم شبيه همينه. قرمزشو داره. راستي زلزله رو شنيدم. خدا رو شكر چيزي نشده.
مامان زهره
3 بهمن 90 14:07
محمد سپهر هم یکیشو داره. نفنن مسواک می زنه شبها هویج یا سیب می خوره