سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

وقتی خودشو لوس میکنه

1390/10/29 21:31
نویسنده : مامانی
758 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جدیدا وقتی میخواد خودشو لوس کنه و یا وقتی بهش میگی نه و یا نزدیک منطقه ممنوعه مثل اجاق گاز میشه خودشو این شکلی میکنه و همزمان میگه اووومممممم

تازه عکس خودشو تو موبایلم میبینه و ادای خودشو در میاره و یا میبینه قربون صدقه اش میرم پشت سر هم تکرار میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله ی امیرعلی
29 دی 90 20:11
ای جووووووووووووونم قربون اوممممممم کردنت بشم من خاله جون من عاشق لوس شدن بچه ها هستم اون موقع هست که کنترل از دستم میره و محکم بغلشون میکنم و بوسه بارااااااان
زهره مامان آریان جون
30 دی 90 0:59
ای جانم قربون اون لوس شدنش
مامان اسراواسما
30 دی 90 8:39
سلام !من اگه اونجا باشم همون موقع یه لقمه چپش میکنم
مامان اسراواسما
30 دی 90 8:39
...................::░.,.;░' ......................░ ░' ......................░.░ ___(█)___(▒▒▒▒▒▒▒▒) _(█)__(█████████████) __(█)_.(████████████) ___(█)_(███████████) _____(█)██████████) _________.(██████) ____███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███ ♥ سلام ♥خوبی؟ ♥ آپم♥ خوشحال میشم بیایی
مامان نیایش
30 دی 90 9:09
وااااااای اداهاشو چه نازی داره گل پسر
خاطره مامان بردیا
30 دی 90 13:11
جونممممممممممممم. قربونت برم با اون لبای خوشجلتتتتتتتتتتتتت مامان پارسا خصوصی رو چک کن
رادین
30 دی 90 15:58
عزیزم
مامان یسنا
30 دی 90 23:59
موش موشی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان نسترن
1 بهمن 90 2:02
وای وای چه موش موشی خوشگلی
مامان پارسا
1 بهمن 90 7:23
ااااااااااااای جونم
مامان ارميا
1 بهمن 90 10:51
ار قربون اون لباي غنچه شده ت. حالا لوس ميشي بلا.
dp
1 بهمن 90 18:15
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .
فاطمه
1 بهمن 90 20:05
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست
فاطمه
1 بهمن 90 20:05
لوس بودنشم نانازه
شيوا مامان پارسا و پري ناز
1 بهمن 90 20:16
سلام خيلي نازه خدا نگهش داره به ما هم سربزنيد
خاطره مامان بردیا
1 بهمن 90 20:56
سلام . من کارمند هستم. هر روز از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر پرستار می خوام. 5 شنبه ها هم که تعطیل هستم. این موسسه ها بالای 450 تومان برای این ساعت بهم قیمت دادن که خیلی گرونه به نظرم.. پرستار های خونگی تا 250 تومان می شه گرفت. اما این که مطمئن باشه خیلی سخت پیدا می شه. این موسسه ها بیشتر مورد اطمینان هستند اما خوب گرونه.. فعلا دارم می سنجم شرایط و که ببینم برگردم سر کار یا نه. چون 6 ماه که مرخصی زایمان داشتم و 6 ماه هم مرخصی بدون حقوق گرفتم که دیگه تا آخر امسال تموم می شه.. اگه کسی رو مطمئن با قیمت مناسب پیدا کردی یا سراغ داری لطفا بهم معرفیش کن... ممنونم . گل پسر و ببوسسسسسسسس


دایی امید
2 بهمن 90 10:24
اهههههههه! پسر تو چقد خوشکلی! اگه اینجا بودی لپت رو حتما یه گاز گنده میگرفتم انقد که شیرینی کوچولو بودی.کچل بودی.چقد باحال بودی.حیف که در دسترس نیستی.حیف
مامان زهره
3 بهمن 90 14:06
ای جونم قربون لوس کردن هاش. قربون بوس کردن هاش
فریبا
4 بهمن 90 0:43
ای خدا با اون لباش!!!
مامان اميرحسين
8 بهمن 90 12:46
اي پارساي ملوس