سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

هفت سین های با پسرم

1390/12/28 7:50
نویسنده : مامانی
986 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا پسرم یه جنین 3 ماهه است.(نوروز ٨٩)

روز عید شیفت بودم و فرداش میخواستیم بریم شمال. پس هفت سین نداشتیم. یه ساعت مونده سال تحویل دلم نیومد همسرم خونه تنها باشه و بی هفت سین. به همکلاسی ام دکتر زاهدی گفتم هوامو داشته باشه و رفتم سمت خونه. اول از حیاط گل چیدم و بعد تو راه ماهی و شیرینی و سبزه خریدم. خونه که رسیدم همسرم تخمه میشکست و دورش پر روزنامه بود. خلاصه سریع هفت تا سین رو جور کردم و لباس نو پوشیدیم و چند تا عکس و سال تحویل شد و بلافاصله بای بای برگشتم بیمارستان...

 

اینجا پسرم یه کوچولوی 6 ماهه ست (نوروز ٩٠)

سال تحویل اخر شب بود و پسر نازم خوابیده بود. باز هم دلم نیومد دور هم نباشیم. بیدارش کردم تا از اولین عید نوروز با هم بودنمون، عکس بگیریم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
28 اسفند 90 13:00
خیلی قشنگ بود ان شا الله سالیان سال کنار سفره هفت سین های زیباتون جمع تون جمع باشه و سالم باشید گل پسرت رو ببوس از طرف من شاد باشید و عیدتون مبارک
خاطره مامان بردیا
28 اسفند 90 13:59
آفرین به این مامانی خوش ذوق عید 89 عجب همتی داشتی که اومدی سال تحویل کنار همسری باشی و برگردی .. آفرین
مامان اميرعلي
28 اسفند 90 15:46
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
نگین مامان رادین
29 اسفند 90 2:07
برای عیدی امسالت یک سبد ستاره چیده ام تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر سال تحویل میشود و من برایت لبخند می زنم نوروز مبارک
سايه
14 فروردین 91 11:56
هفت سينا يکي از يکي خوشگلتر و پر از معنويت و خاطره