سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

عبور از مانع

1390/4/30 22:03
نویسنده : مامانی
906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانا و نی نی های عزیز.

مثل همه جقله ها جقله من هم هر روز يه شيرين کاري جديد ميکنه. ديروز تو اشپزخونه ظرف ميشستم

niniweblog.com

که مثل هميشه اومد پشت پشتي که تو ورودي اشپزخونه گذاشته بودم  ايستاد و شروع کرد به گريه.niniweblog.com..اوووم...اووم... من هم ميگفتم الان تموم ميشه ميام... الان ميام کوچول...که ساکت شد و منتظر من موند..

2 دقيقه اي کارم تموم شد و برگشتم که برم بغلش کنم يهو ديدم يه موجودي زير پام کف اشپزخونه نشسته و فاتحانه منو نگاه ميکنه...

حالا نميدونم خودش مانع رو انداخت و اومد....يا با هم افتادن و جنگي اومد تو؟

 

 

 

ني ني پشت مانع شکمستان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)