سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

رف (دیکشنری پارسا به فارسی3)

1391/2/8 12:52
نویسنده : مامانی
906 بازدید
اشتراک گذاری

من: هواپیما کو؟

پارسا: رف (یه دستشو میبره بالا پشت سرش و فتحه روی ر رو میکشه)

من : بابا کو؟

پارسا: رف

من: رفت (با تاکید روی ت )

پارسا: رفت

من: بگو ماست

پارسا: رفت

من: نه بگو ماست

پارسا: ت ت

من: بگو بابا

پارسا: با با

من: بگو مامان

پارسا : با با و میخنده. به ندرت هم اهسته میگه ماما

پرستارش که میره، یا صدای هواپیما که دور میشه میگه: رف

وقتی یه جونور از جمله اسب میبینه تلاش میکنه بگه پیتکو پیتکو ولی فقط اب دهن میریزه و میگه پت پت

گاهی میگه اوپ (توپ)

وقتی قطعه پازل رو پیدا نمیکنه میگه نیس یا میگه اوووو؟ (کو؟)

 اگه قطعه  پازل رو اشتباه بذاره فوری میگه نه

همچنان منتظر به حرف اومدن این گل پسریم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان اسراواسما
8 اردیبهشت 91 18:18
سلام عزیزم !خسته نباشی زیاد نگران نباش ایشالله زود زود پارسا جونم به حرف میاد
خاطره مامان بردیا
8 اردیبهشت 91 23:12
با خوندن تک تک کلمه ها قیافه اش و تصور کردم و دلم براش ضعف رفت. از طرف من ببوسش
مامان کیارش
10 اردیبهشت 91 13:36
از طرف من ببوسیدش این گل پسرو
اعظم مامان آوین
10 اردیبهشت 91 21:17
بچه ها تو این سن خیلی شیرین ترند .یه بوس خوشگل برای اون لپهای خوشگل 
زهره مامان آریان جون
10 اردیبهشت 91 23:12
افرین به گل پسری که پازلشو خوب بلده.مامانی بزودی پسرت انقدر برات بلبل زبونی می کنه که مغز آدم سوت می کشه.نگران نباش. حالا اگه گفتی پارسا کو؟؟؟
پریا
11 اردیبهشت 91 12:22
ای جان، قربون اون حرف زدن با مزه اش. انشاء الله به زودی زبون باز میکنه و خسته اتان میکنه از حرف زدن زیاد.(شوخی) ولی خیلی شیرینه وااااااااای خدا جونم چقدر جالبه که این فسقلی ها شروع به حرف زدن میکنن.
خاله ي اميرعلي
11 اردیبهشت 91 12:45
سلام اي جووووووونم موش زبونتو بخوله خاله آفرين به قندعسل باهوش كه بازلشو خوبه خوب بلده خب خانومي كوچولومون كه بلبل زبوني ميكنه مگه منتظر چي هستي؟
مامان کیاوش
11 اردیبهشت 91 20:12
عزیزم چه شیرین.ان شاا... هر چه زودتر به حرف میاد این گل پسر.
گالیا
12 اردیبهشت 91 0:25
من همیشه بچه های فامیل رو توی این سن خیلی دوست دارم تفاقا به نظرم خیلی جالبه که اینجوری حرف می زنن
مامان علی اصغر
12 اردیبهشت 91 0:50
زبون شیرینتو بخورم خاله .مشخصه بچه خیلی باهوشیه لینکت کردم پارسا جونم شازده منم میخواد بین دوستات باشه
مامان نوژا
18 اردیبهشت 91 11:40
ناراحت نباش عزیزم دختر منم کم حرف میزنه عین پارسا