سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

عادت قبل خواب

1391/3/18 14:56
نویسنده : مامانی
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامانی. این هفته امتحان داشتم و یکی دیگه هم اخر تیر ماه.... و کم میتونم از شیرین کاریهای کودکانه ات بنویسم.

به پرستار جدیدت عادت کردی .خوشبختانه مشکلی نداری (البته وقتی من میام خونه نمیذاری بهت نزدیک شه و چنگول میندازی به صورتش).

هر روز بازیگوش تر و بامزه تر میشی.

بابایی میگه: فکر میکنم این اخر بامزگی هاشه ولی باز میبینم هر روز شیرین تر میشه...

این هفته تو تعطیلات بابابزرگت اومده بود و با هم میرفتین بیرون دور میزدین و مثل همیشه یه موز رایگان از سهمیه ات تو تره باری و یه اب نبات رایگان از سوپری نزدیک خونه میگرفتی... و بعد هم دایی جون و خانمش اومدن و تو مثل همیشه خوشحال بودی که مهمون داریم. از نظر غذا هم غصه ای نداشتم چون دایی وحید با بازی و بدو و بیا طوری بهت غذا میداد که با دهن باز میدویدی میومدی لقمه برداری. ایشالله پسر دایی هم سالم و ترگل ورگل دنیا بیاد... راستی از ساعت ٥ تا ٩:٣٠ شب باهاشون رفتی حرم و من به درس و مشقم رسیدم. ظاهرا خیلی هم پسر خوب و حرف گوش کنی بودی.

کلمات جدید: 

      ماه (همون ماه تو اسمون)

     تیت تیت (ساعت)

     چش  (چشم)

      مو  ( در حالی که دستشو میذاره رو موهاش)

 

اعضای بدنت رو هم میشناسی شامل : چشم- دماغ- گوش- مو - زبون- دندون- مو- دست - پا- ناف و ...! همین

حرف نمیزنی ولی همه چیزم میفهمی. مثلا میگم پارسا دستت بوف شد. نگاه میکنی به ساعدت که خودکاری کردی... بعد میگم دستتو بزن به زبونت پاکش کن (البته کار خوبی نیست ها!!) که بلافاصله این کارو میکنی.

پارسا تلویزیون رو خاموش کن...پارسا اینو بنداز تو سطل اشغال...پارسا برو موهاتو شونه  کن... پارسا برو تو اینه نگاه کن صورتت اخ شده.....پارسا بیا مسواک بزنیم....پارسا برو کتاب " هیس بابا خوابیده" رو بیار.....پارسا کفشت رو بذار بیرون در...

و تو همه این کارها رو انجام میدی .قربون اون راه رفتن بامزه ات بشم.

رااااااستی میتونی با پابلندی و یه کم زور دست در دستشویی و در اتاق خودتو باز کنی.

عادت قشنگ پسر گلم قبل از خواب به روایت تصویر:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان اسراواسما
18 خرداد 91 17:11
آخ الهییییییییی!قربون پسر اهل مطالعهژست مطالعه تو برم مننننننن باور کن خیییییییییییییلی دوست دارمااااااااااااا مامانی حتماااااااااا ببوسش
مامان یسنا
18 خرداد 91 18:20
وای الهی من بگردم واسه این پسر اهل مطالعه باورت نمیشه امروز بعد از ظهر وقتی خواستم بخوابم پارسا اومد تو فکرم گفتم وقتی بیدار شدم به وبلاگش سر بزنم دیدم شما پیش دستی کردی
خاله ي اميرعلي
19 خرداد 91 0:24
سلام اي جاااااااااااانم چه پسر باهوشي هزار ماشالاه ايشالاه به زودي براتون شيرين زبوني هم بكنه و بياي از بلبل زبونياش بگي ناااازي يعني من كشته مرده ي اين دوتا تصوير شدم چه هلوي خوشمزه اي هس اين قندعسل چه عادت قشنگي هم داره قبل خواب الهي قربونش برم من
گالیا
19 خرداد 91 20:17
ای جانم! از همین الان معلومه بعدا دانشمندی چیزی میشه با آرزوی توفیق
maman nuzha
20 خرداد 91 9:19
عین مامانش درس خونه
مامان طاها جوني
21 خرداد 91 0:40
ماشاءا...،هزار ماشاءا...،پروفوسورا بگيره پسر قند عسل
نایسل
21 خرداد 91 13:18
آخیییییییییی چقدر خوشمللللل کتاب میخونه
مامان نیایش
22 خرداد 91 12:18
آفرین پسر با هوش ما شا الله آقا شدیاااااااااااا عزیزم سالم باشی الهی
پم پم
22 خرداد 91 15:55
افرین.... کیف کردم....بوس گنده واسه خوش تیپ
زری مامان مهدیار
22 خرداد 91 17:55
سلام ممنون که به ما سرزدید وبلاگ زیبایی دارید با حرفهای مادرانه شاد باشید مامان مهربون
خاطره مامان بردیا
22 خرداد 91 20:26
ای جان... قربونش برم که به ساعت می گه تیت تیت... پسرمون حسابی هم اهل مطالعه اس
یاس
23 خرداد 91 0:19
سلام عزیزم.من سوالتون رو تو بخش پرسش ها دیدم.میخواستم بگم که من هم همین مشکل رو داشتم و سرانجام مجبور شدم که یه وبلاگ دیگه بسازم و بگم که دیگه براش نمینویسم.کلک زدم به قول معروف.ولی میتونی برایه اون قسمتها که درد و دل داری رمز بذاری.وگرنه فکر نکنم کار دیگه ایی بشه کرد عزیز ذلم.لپای پسر کوچولوتون رو ببوسید.همنام پسر منه
مامان رومینا
23 خرداد 91 0:28
وای خدااااااااااااااااا نگاش کن.این کتاب خوندنت منو کشته.چشم بد دور از تو گل پسری باشه
زهره مامان آریان جون
26 خرداد 91 0:32
چه ژستی گرفته این دانشمند کوچولو.عکس پایینی خیلی باحال شده.با چه جدیتی داره مطالعه می کنه
فاطمه
26 خرداد 91 16:29
عزیزممممممممممم...چه مطالعه ای میکنه...چه فیگوری گرفته ازکنارکتاب دوربینونگاه میکنههههه