سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

فصل امتحان مادر و پسر

1391/3/23 0:39
نویسنده : مامانی
891 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوبه مادر و بچه با هم درس بخونن...

اون هم وقتی درس و مشقشون مثل هم و از یه کتاب باشه...

چقدر خوبه حس رقابت هم داشته باشن و به محض این که مامان جزوه دست میگیره پسر هم بیاد سراغ جزوه...

چقدر خوبه که شیوه شون هم مثل هم باشه... هر دو تو دلشون بخونن و نه بلند بلند ...

اما...

صبح امتحان مامان پر از استرس کله صبح مشغول مرور کردن ...

و پسر در خواب ناز زیر پتو و خیالش راحت که صبحانه اش حاضر و اماده است...

 

 لطفا به مهارت پسری در کشیذن دایره های کاملا بسته در سایز های مختلف دقت شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیرعلی
23 خرداد 91 1:59
واقعاخیلی قشنگ دایره هاروکشیده ها
مامانی
23 خرداد 91 9:33
سلام به مامان عزیز ومهربون بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟) خوشحال میشم بیای
مامان نوژا
23 خرداد 91 10:05
وای عزیزم
مامان الهه
23 خرداد 91 12:42
ای جان چه خوبه که با هم درس میخونین مامانی چه جوری سر جلسه امتحان تمرکز میکنی و به این شیرین کاریهای پسرت فکر نمیکنی
خاله آتنا
23 خرداد 91 18:57
گل پسر قشنگتر از تو زیر مطالب مهم رو خط کشیده!
رها مامان راستین
23 خرداد 91 21:18
برای هر دوتون آرزوی موفقیت دارم
رها مامان راستین
23 خرداد 91 21:25
خوشحال میشم که منولینکم کنین ونظر بدین
خاله ي اميرعلي
23 خرداد 91 23:12
سلام ههههههههههههه ببين كتابو به چه روزي درآورده اين وروجك!!! آخي چه مامان باحوصله اي!!! برات آرزوي موفقيت دارم عزيزم
مامان پارساجونی
23 خرداد 91 23:22
سلاااااااااااااااااااااااام دوست عزیز.خوشحال شدم از اینکه هنوز به یاد ما هستین.مرسییییییییییییی.
مامان پارسا
24 خرداد 91 6:40
مطمئنن خوندن این جزوه ها هیچ وقت خستت نمیکنه و لبخند هم به لبت میشونه ببوس پارسا خان اندیشمند رو
نسرین مامان باران
24 خرداد 91 12:22
پسر باهوش
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 14:53
سلام ایشاالله امتحانتون رو خوب داده باشید،دست گل پسری هم درد نکنه که تنهاتون نزاشته و پا به پای شما درس خونده،البته پسمل ناناز با کشیدن دایره ها امتحانش رو داده و لالا کرده
زهره مامان آریان جون
26 خرداد 91 0:35
من خودم همیشه وقتی با یکی درس می خوندم بهتر نتیجه میداد. پارسا جون هم خواسته حس رقابت رو تو شما تقویت کنه تا نتایج بهتری بگیرید دمش گرم البته حالا وقتی بخوام یه جدول ناقابل حل کنم همکارم زودتر از من خودکار و میگیره و اماده میشه
مامان طاها جوني
26 خرداد 91 22:03
الهي بگردم من،خدا صبرت بده عزيزم،دوتايي تون موفق باشيد
گالیا
27 خرداد 91 15:24
همزیستی مصالمت آمیز مادر و فرزند یه بار یکی از بچه های فامیل ما توی جزوه ام خط کشید دلم می خواست کله اش رو بکنم
گالیا
28 خرداد 91 12:45
بعد من موندم چرا مسالمت آمیز رو اینجوری نوشتم