سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

امروز پارسا (24 خرداد 91)

1391/3/24 23:16
نویسنده : مامانی
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از خواب حسابی بعد از ظهر پسرم رفتیم زیست خاور. با کالسکه بردمش. تو راه براش ذرت نمکی خریدم. بعد 1 ساعت که برگشتیم خونه مشغول خوردن بود و کلا یه جیک کوچولو هم ازش در نیومد؟؟؟!!!لبخند

براش یه لباس تابستونه خریدم و برای خودم یه روسری.

بعدش که رسیدیم خونه هنوز حاضر نبود دست از سر خوراکی هاش برداره. براش سی دی با نی نی 5 رو گذاشتم تا ببینه.

رفتم حمومش کنم. برا اولین بار دیدم به جای اینکه بپره با سطل و لگن بازی کنه و شیر اب رو باز و بسته کنه رفته زیر دوش ارووم واستاده و اشاره میکنه صابون رو بده بزنم به تنمتعجب

مشغول بازی شد و من تو اشپزخونه داشتم سریع ترین شام دنیا رو اماده میکردم. دیدم بدو بدو در حالی که یه چیزی تو مشتشه اومده تو اشپزخونه، در سطل زباله رو باز کرده و انداخته توش، داره میره. دیدم  استیکر گربه  رو که رو البومش زده بودم کنده . بهش اخم کردم که بلافاصله دستشو برد بالا و شروع کرد به داد زدن ( اقا پیشدستی میکنه و من رو دعوا میکنه)

بعد دیدم جوراب منو ورداشته رفته دم در ایستاده ( حالا نمیدونم منظورش این بود که بریم بیرون یا نه؟).گفتم پارسا اون ایشه...بندازش پایین.... دیدم به یه چشم به هم زدنی جوراب بیچاره منو برد انداخت تو سطل زبالهتعجب

این هم شام پارسا (نیمرو هم زده!)

و این هم پسر من که در حال گریه کردن میخواد از صندلی غذا بره بالا و شامش رو بخوره.

قبل از خواب هم میگفت تو زیر پتو خیمه درست کن تا من از بیرون بپرم روش... حالا 1 بار و 2 بار و 10 بار و 20 بار هم نه؟؟؟؟ الان پسر خستگی ناپذیر من خوابیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رادین کوچولو
25 خرداد 91 6:56
عزیزم چه بامزه شد این پسر گل
زهره مامان آریان جون
26 خرداد 91 0:40
نازشو برم تک تک کارهاش با آریان مو نمیزنه.هروقت نگاش می کنم انگار آریانو می بینم.هردوتا تپل و ناز. لباس نو هم مبارک.
نسرین مامان باران
27 خرداد 91 10:00
سلام عزیزم . پارسا جون چه بانمکه . خدا حفظش کنه . من خیلی وقته شمارولینک کردم. ازاینکه همشهری هستیم خوشحالم .
مامان ارمیا
27 خرداد 91 13:37
سلام عزیزم. خوبین؟ خصوصی داری.
گالیا
27 خرداد 91 15:19
چه لباس خوشگلی داره
خاطره مامان بردیا
30 خرداد 91 21:16
وروجک من... عاشق شیطونیاتم