سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

پارسا و چمن

1390/5/29 10:36
نویسنده : مامانی
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سر کوچه مون يه فضاي سبزه که اکثر غروبا با پارسا ميريم هواخوري. البته ني ني توي کالسکه و من پياده. گاهي ميخواد بغلش کنم ،اونوقت منم ميگيرمش جلو تا کالسکه خالي رو هل بده از تو بغلم. حيف که دو تايي ميريم وگرنه اونم عکس جالبي ميشد.

اين دفعه تصميم گرفتم ني ني رو برا اولين بار بذارم رو چمن...

تقريبا اطمينان داشتم که پسرم سريع يه دسته از چمن رو ميکنه و ميذاره تو دهنش

 

چمن9

 بر خلاف انتظار پارسا دستاشو مشت کرد رو هوا.. قيافش شبيه ادمايي شد که اجيشون شده..

و خواست برش دارم و حتي ميخواست گريه کنه.. خلاصه اصلا خوشش نيومد

چمن7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ال آی
15 مرداد 90 22:33
سلام پسرتون خیلی نازه و خیلی هم خوشگل


مرسي عزيزم. دخمل شما هم خيلي خيلي شيرينه
مامان آریان جون
16 مرداد 90 0:58
سلام جیگرخاله.ت. چقدر نازی قربونت شم.
ممنون که به من سر زدی داداش بزرگه.
با اجازه لینکتون میکنم.شما هم اگه دوست داشتی منو لینک کن تا دوستای خوبی بشیم.:[h

حتما داداش کوچولو اريان..منم دوست دارم
مامان مهسا
16 مرداد 90 11:41
آخی. الهییی. آفرین به پارسای خاله. بچه مودب و تمیزی هستی. بوس. لینکتو گذاشتم خاله جونم.
خاطره
18 مرداد 90 9:45
چقدر تو تپلی خاله.. فدات شم