سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

وبلاگ پارسا یکساله شد

1391/5/4 15:52
نویسنده : مامانی
773 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیزم گالیا منو دعوت به یه موج وبلاگی کرده برا شرکت تو یه بازی.... من هم از تمام دوستای خوبم دعوت میکنم تو این بازی شرکت کنن.... خودم هم در اسرع وقت میام تو بازی...

...........................................................................................................

یه تولد دیگه: تولد وبلاگ پسرم شده. اواخر تیر پارسال خیلی اتفاقی وبلاگش رو ثبت کردم و خوشحالم که خاطرات عزیز دلم رو توش مینویسم. و خوشحال تر که با مادر هایی اشنا شدم که همه تو غم و شادی هم شریکن . و چقدر این جمع کمک میکنه تا بچه  هامون رو راحت تر و بهتر بزرگ کنیم.

بیشترین بازدید از مطالب وبلاگ از : اتاق پسرم

                                               

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گالیا
4 مرداد 91 17:01
مرسی
البته ثیت خاطرات بسیار کار پسندیده ای می باشد
تولد یه سالگی وبلاگ هم مبارک

البته که بسیار پسندیده! موفق باشین



اعظم مامان آوین
4 مرداد 91 23:31
سلااااام .تولد وبلاگ پارسا جون مبارک.آفرین به این مامان فعال که با همه کارهاش ثبت خاطرات گل پسرش رو فراموش نمیکنه .
ماشالا به این مادر و این پسر خوشگل



لطف داری ولی خداوکیلی خیلی هم وقت نمیذارم روش
الهه مامان یسنا
5 مرداد 91 1:13
تولد وبلاگ گل پسر مبارک باشه
مامان پارساجونی
7 مرداد 91 12:43
سلام دوست گلم.دلم براتون تنگ شده بود.مثل همیشه خوندم و کلی خندیدم و حالشا بردم...دوستون داریم....بوسس


سلام. مرسی عزیزم
مامان پارسایی
28 فروردین 92 22:19
وبلاگتون خیلی جالبه و ماشالا گل پسرتون جالبتر خدا واستون حفظش کنه.خیلی از خوندن مطالبتون لذت بردم .خوش و سلامت باشید