سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

لولو خرخره خونه ما...

1391/5/13 15:07
نویسنده : مامانی
2,628 بازدید
اشتراک گذاری

لولوخرخره های خونه ما :

پسری از "خانم مرغه" که صدای خشن و ترسناک از گلوش در میاد یه خرده همچی میترسه و دستاویزی شده برا ساکت کردن و یا خوابوندنش : پارسا بگم خانوم مرغه بیاد؟؟!!!


 

ولی کم کم اثرش رو از دست داد.

ظهر که خسته وگیج خواب بودم. پارسا پر از انرژی تو رختخوابش دست و پا میزد (و البته میکوبوند به سر و صورت من) و بازیگوشی میکرد یهو به سمت هال نگاه کردم و با صدای بلند صدا زدم: حسن کچل قوی الجثه!!!...

از اختراع خودم خنده ام گرفته بود ولی پسری بی هیچ حرکتی ارووم سرشو گذاشته بود رو بالش و مات نگاهم میکرد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارمیا
14 مرداد 91 11:07
الهی بگردم. مامان خوبش چرا میترسونیش. اونوقت شب بی خواب می شه ها.بیا و درستش کن.

پارسا جونم دوست دارم.


یکی دو باری بیشتر نبود. فکر نکنم بدخواب بشه...
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 11:24
ای من به قربونت پارسا جان. نگران نباش آنچنان مامانی رو دعواش میکنیم که دیگه از اینکارا نکنه.
مامانی این چکاریه آخه گناه داره بچه!!

(ولی خودمونیم ها بعضی وقتهاخوب جواب میده)


خب من هم اگه استراحت نکنم چه جوری چند ساعت باقی مونده روز رو باهاش بازی کنم و از پا در نیام؟؟؟/
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 16:39
ای جونم باورم نمیشه پارسا تو پولوی من با اون شیطنتش از این خانوم مرغ به این لاغری بترسه،مامانی خودمونیم من هم برای اختراع شما کلی خندیدم


راستش من هم از این مرغ پرکنده که هنوز صدا از گلوی مرده اش در میاد همچی میترسم...
مامان اسرا واسما
14 مرداد 91 17:58
نهههههههههههه چطو دلت میاد بترسونیشش
پارسا خان کم طرفدارنداره هاااااااااااااااامواظب خودت باش.ازمن گفتن


قربون خودش و طرفدار هاش برم.... اخه دیگه خستگی امون نمیده بهم
مهسا مامان باربد
15 مرداد 91 15:47
گل پسرما نباید ترسو بار بیاد مامانی! نه!

فکر نکنم ترسو بشه.. فوقش یه خرده از قلدری اش کم بشه...
سپیده
16 مرداد 91 0:49
سلام. با تشکر از رای شما
مامان پارساجونی
16 مرداد 91 22:31
زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:09
کلی خندیدم از این حسن کچل قوی الجثه. اینو از کجا پیدا کردی دیگه؟
خاله ي اميرعلي
20 مرداد 91 0:10
جل الخالق!!! اين اسمو از كجا پيدا كرديحفظ كنم واسه اميرعلي بكار ببرم ببينم برا اميرعلي هم جواب ميده؟آخه اين روزا خيلي شيطون شده و از هيچي و هيشكي نميترسه
گالیا
24 مرداد 91 21:57
فکر کنم اگر ادامه بدین فسقلی همه فن حریف بشه