سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

پایان یک مکالمه

1391/6/1 12:22
نویسنده : مامانی
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

از سر کارم زنگ میزنم خونه. مثل همیشه پسری گوشی رو میگیره . یه "ماما" با هیجان میگه و با زبون خودش صحبت میکنه.

میگم بوس کن مامانی! قسمت گوشی رو از جلوی گوشش میبره جلوی لبش و بوس میکنه.( طبق شواهد قبلی)

میگم: خب مامانی... کاری نداری؟

میگه: رفت!

میگم. خداحافظ...بای بای...

میگه: رفت!

.....................................................................

اینجا یه هم درد

اینجا چند تا هم درد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ارمیا
1 شهریور 91 11:24
الهی بگردم. جیگرتو.
ldkh
1 شهریور 91 11:26
سلام خوبی؟ دلم گرفته بود امدم وبلاگتون وبلاگت عالیه عزیزم خیلی خوشحالم با وبلاگ زیبات اشنا شدم من مینا هستم یه مشکل در وبلاگ دارم ممنون می شم الان بیایید کمکم کنید این هم ایمیل منه اد کنید منتظرتونم مرسی m8mina@yahoo.com
الهه مامان یسنا
1 شهریور 91 13:01



من هم
مامان اسراواسما
1 شهریور 91 19:12
سلام کار ونی نی
هردو خوبه, هردو شیرینه, هردو عشقه,هردو ثمره زندگیمونه,پس باید کاری کنیم که به هر دوشون برسیم


شيرين وخييييييييييييييلي سخت
سیدمهدی
1 شهریور 91 19:38
سلام اولا عیدتون مبارک . دوما کجایی این ورجک کوچیکه از طرف من ببوسیدش
فهیمه
1 شهریور 91 22:11
ماشاالله به سید پارسا ی گل..
فکر میکنم همسن و سال پسر مونه ...
خوشحال میشم با هم دوست شیم


حتما. فقط پسر كوچولوت 20 روز از پسرم بزرگتره ولي يه سال زودتر ميره مدرسه
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:06
سلام به روزم تشریف بیارید


هميشه ميخونمت. با يا بدون كامنت
مامان طاها جوني
2 شهریور 91 22:47
الهي بگردم،من كه وقتيميرم سر كار هر بچه اي رو تو راه مي بينم فكر ميكنم چه قدر شبيه پسركمه،اميدوارم اين فسقل ها وقتي بزرگ شدن دركمون كنن
گالیا
2 شهریور 91 23:04
سلام
شرمنده دیروز نشد روزتون رو به شما و خواهرتون تبریک بگم
با یه روز تاخیر روزتون مبارک
با آرزوی بهترین ها برای شما


مرسی عزیزم
گالیا
2 شهریور 91 23:06
هرچند الان سختی خاص خودش رو داره می دونم بعدا بهتون افتخار می کنه
مامان امیرعلی
3 شهریور 91 2:52
آفرین به پارساجونم که باحرفهای خوشگلش به مامانش انرژی میده
سیدومامان
3 شهریور 91 14:10
سلام من مامان هستم همکارسیدمهدی ازاشنایی باهاتون خوشحال شدمممنون ازاینکه بهمون سرزدین. پسرنازی دارین خدابراتون حفظش کنه
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
3 شهریور 91 15:02
سلام بهشت سفارشی رو خدا خودش وعده داده البته اگه من مادر بتونم حفظش کنم و باکارای بدم از بینش نبرم خدا اجر این روزا رو برامون حفظ کنه


ایشاا..
س
3 شهریور 91 18:48
ای جاااااااااااااااانم
سمان مامان آرشیدا
3 شهریور 91 23:52
ای جونم. نفس. چقدر لذت میبری از این مکالمه!!!
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 1:05
یه جایی خوندم در هر حالی اگه خیلی خوشحالی یا خیلی ناراحت فقط به این جمله فکر کن :
این نیز بگذرد...


اتفاقا یه مطلب با همین عنوان تو وبلاگ پارسا هست
گالیا
4 شهریور 91 11:08
ادامه ش هم اینه: "این نیز بگذرد و چون می گذرد دل شادم "
امیرکیان
4 شهریور 91 14:32
ماشاءاله به این گل پسر چقدر بزرگ شده و و همان جور تپلی اسپند براش دود کن بعلاوه یک ماچ آبدار
امیرکیان
4 شهریور 91 14:35
راستی مامان پارسا جان این جریان سی دی چیه خیلی وقت نیامدم اینجا موضوعات از دستم رفته منظور از پست چیه ؟ همان آخرین مطالب ؟ میشه زودتر بهم جواب بدهی کل نوشته های من سه صفحه است لازم من هم سی دی بگیرم ؟


تو وبلاگت مینویسم
زهره مامان آریان
6 شهریور 91 0:43

الان یه دوست پیدا کردم که متولد 7 مهره.اونم پارساست.شدیم سه تا 7 و 8 و 9 مهر


خیلی وقته شاهزاده کوچولو رو میشناسم و تو قسمت" دوستهای خوبم" اسمش رو اد کردم . راستی نمیخوای اسم پسملی تو عوض کنی