سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

تولد 2 سالگی

1391/7/12 17:36
نویسنده : مامانی
7,121 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم دو سال از بهت داشتن تو میگذره و خدا را لحظه لحظه شکرگذارم از قیمتی ترین هدیه اش.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق شمع فوت کردنی. بیست بار خوندم تولدت مبارک و فوت کردی و باز اشاره به کبریت... خوبی تولد خلوت سه نفره اینه که نگران چیزی جز خوش گذشتن به پسر کوچولو نیستی.

میخواستم شمال که بودیم خونه پدرجون برات تولد بگیرم که انگار قسمت نبود. اینجا هم میخواستم چند تا از اشناها و همسایه ها رو که بچه همقد تو دارن دعوت کنم که درنهایت ترجیح دادم من و بابایی مهمون های تولد تو باشیم. ایشالله ٣ سالگی ات یه جشن مفصل برات میگیرم.

 تو تزیین اتاق کمک کردی بهم.مثل همه نی نی ها بلافاصله انگشت تو کیک ات میزدی و مزه میکردی. دست میزدی با ما . کیک و چای و میوه خوردی با ما. عکس و فیلم دیدن و بادکنک بازی تا اخر شب که خسته و خوشحال خوابیدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

ليلا
6 مهر 91 8:13
پارسا جان تولدت مبارك به آوينا سر بزن و با نظرت خوشحالش كن
بابا حامد
7 مهر 91 11:54
عزیزم 2 ساله شدی. بزرگ شدی. امروز اولین جمله معنی دارت را بهم توی بانک که خسته شده بودی گفتی "بابا پاشو!"
گالیا
7 مهر 91 16:48
مبارک باشه انشالله 120 سال
مامان تارا و باربد
7 مهر 91 18:57
گل پسر تولد دو سالگیت مبارک امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:33
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .
پریا
8 مهر 91 13:21
پارسای عزیز تولدت مبارک انشاء الله که همیشه سالم و شاداب باشی و دل مامان و بابا رو با موفقیت ها و شادیها و خنده هات، شاد کنی.
مامان رومینا
8 مهر 91 17:21
پارسایی تولدت مبارک.ایشالا همیشه سالم وباشی و لبخند مهمون لبات
زهره مامان آریان
9 مهر 91 1:29
پارسا چونم تولد مبارک.انشالله 120 ساله بشی. همیشه مفق و شاد باشی عزیزم.
مامان امیرعلی
9 مهر 91 21:30
تولدت مبارک پارساجونی
مامان سویل
12 مهر 91 17:13
پارسا جان تولدت مبارک ایشالله120ساله بشی
مامان هامان
12 مهر 91 22:52
تولدت مبارک پارسا جونم
الهه مامان یسنا
12 مهر 91 23:16
سلام گلکم! تولدت مبارک جیگر قربونت برم من که اینقدر ناز خندیدی!!! فدای تو و مامان مهربونت
مامان اسرا و اسما
13 مهر 91 2:23
امروز روز توست و من تمام دلتنگیهایم را به جای تو در آغوش می کشم چقدر جایت میان بازوانم خالیست تولدت مبارک عزیزم
مامان اسرا و اسما
13 مهر 91 2:25
سالروز زمینی شدنت مبارک . . . راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟ خیلی جیگریییییییییییییییی
سپیده
13 مهر 91 7:49
مبارک باشه انشالله 120 ساله بشی وای چه مامان با سلیقه ای ی ی ی ی ی ی چه کیکی چه تزییناتی چه تم خوشملی خوشمان امد
مامان زهرا نازنازی
13 مهر 91 10:57
سلام عزیزم دو ساله شدنت مبارک خوشگل من امیدوارم در پناه خدای مهربون و در کنار مادر و پدر عزیزت 120 ساله بشی خیلی زیبا بود. منم این روزها عاشقه انگری برد هستم
مامانی طاها
13 مهر 91 11:29
عزیزم دوساله شدنت مبارک الهی زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشی و در کنار هم تولد بگیرین
لیلی
13 مهر 91 13:49
الهی... چه پسر نازی ماشاالـ... ایشاالــ... 9999999999 ساله بشه !
مامی سمیرا
13 مهر 91 13:52
عزیزم تولدت مبارک باشه 10000000000000 سال به این سالها
بابای روشا
13 مهر 91 16:00
خداوند زیر سایه پدر و مادر حفظش کنه خیلی شیرینه
مامان امیرعلی
13 مهر 91 22:04
مبارکت باشه گل پسری
مامان آریام
13 مهر 91 22:53
پارسا جان تولدت مبارک باشه ایشاالله سالهای سال زیر سایه مهربون بابا و مامان زندگی بسیار خوبی پیش رو داشته باشی مامانی با اجازه لینکتون کردم چون از گل پسرتون خیلی خوشم اومد خیلی دوست داشتنی هست
مامان بهار
14 مهر 91 1:02
تولد گل پسر خوش خندتون مبارک باشه ایشاا.. همیشه لبش خندون عمرش پر برکت و در زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه و بهش افتخارکنین
مریم مامان عسل
14 مهر 91 2:13
الهی بگردمش ببین چقدر خوشحاله عزززززیز دلم! تولدت مبارمک عزیزم. مامانی کار خوبی کردی. تم تولد هم خیلی خوشگل بود. میشه بهم بگی چطوری انگری برد ها رو درست کردی؟ یه سوال دیگه بنظرت من واسه دخترم که دو ماه دیگه یک ساله میشه جشن تولد بگیرم یا نه؟ بذارم واسه سال دیگه. میترسم اذیت بشه چون هیچی درک نمیکنه.
مامان کیارش
14 مهر 91 9:21
پارسا جون تولدت مبارک عزیزم.ایشالا همیشه شاد باشید
مامان پارسا
14 مهر 91 11:43
قشنگم تولدت مبارک.ایشالا تولد 120سالگیت
زهره مامان آریان
14 مهر 91 18:35
مزیت تولد 3 نفره اینه که عکسای خوبی می گیرید.باز هم تولدت مبارک پسری گل
خاله ي اميرعلي
14 مهر 91 23:06
آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ. نازنینم تولدت مبارک. پارساجونم تولد دوسالگيت مبارك شرمنده كه دير رسيدم ميبوسمت نازنينم
خاله مرمر
15 مهر 91 0:10
پارسا جونم تولدت مبارک چقدرم تزیین بادکنکا قشنگه. امیدوارم تولد 120 سالگیتو جشن بگیری راستی پارسا جون با افتخار لینکت کردم
بابای مهرسا
15 مهر 91 0:28
سلام اول از هر چیز تولد پاسا جون رو از صمیم قلب بهش تبریک میگم دوم خیلی خیلی شرمنده از غیبت طولانی من
مامان خورشید
15 مهر 91 7:50
عزیز شیرینم تولدت مبارک. الهی سالیان سال به شادی این روز زیبا رو جشن بگیری. الهی تو آغوش مامان و بابا قد بکشی و هر لحظه ات خاطره ای دلنشین باشه. می بوسمت و دست مامان عزیز درد نکنه با این تزیینات زیبا.
مامان ارمیا و کسری
15 مهر 91 9:29
سلام عزیزم. وااااااااااااای چه دیر رسیدم. تولدت مبارک عسلم. چه تم قشنگی. بادکنکها رو ببین. چه قشنگن. ایشالله همیشه شاد باشی و شمع 120 سالگی رو فوت کنی. با تن سالم. جیگرتو.
نسرین مامان باران
15 مهر 91 10:24
پارسا جون تولدت مبارک
مامان اميرحسين
15 مهر 91 11:40
تود دو سالگكيت مبارك پارسا جون كيكت خيلي خوشگله
مامان گیلاس
15 مهر 91 16:09
سلام پارسا جون تولدت مبارک
لادن
16 مهر 91 14:09
عزیز من,گل من تولدت مبارک عزیز من,گل من تولدت مبارک عزیز من,گل من تولدت مبارک عزیز من,گل من تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک قشنگ شدی,گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من,گل من تولدت مبارک قشنگ شدی,گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من,گل من تولدت مبارک رو سقف این اتاقه یه عالمه ستاره می خوان تولدت رو جشن بگیرن دوباره فشفشه های روشن باربارک های رنگی تو دستامون می رقصن رقص به این قشنگی وقتشه که فوت کنی شمع ها رو خاموش کنی شادی و مهر رو کنی غم رو فراموش کنی نگاه نکن اینقدر تو آینه خودت رو بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو فوت کن,فوت کن,فوت کن شمعها رو خاموش کن فوت کن,فوت کن,فوت کن عم رو فراموش کن نگاه نکن اینقدر تو آینه خودت رو بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو باز کن هدیه ها رو بافاصله تک به تک ان شا الله زنده باشی همیشه خنده باشی تو آسمون آبی مثل پرنده باشی اینجا که هر نگاهی دیده چقدر تو ماهی اسفند دونه دونه چشم نخوری الهی
مامان محمد صادق(زهرا)
16 مهر 91 15:18
تولد گل پسری مبارک باشه! چه مامان با سلیقه ای!
مامان پارسا
16 مهر 91 18:23
سلام تولدت مبارک پارسا جونم. فکر کنم همه پارساها تو حرف زدن تنبل هستن پارسای من همینطور . دیگه داره نگرانم می کنه ولی فکر کنم اگه شاغل هستین به جای پرستار بهتره بره مهد چون پارسا از وقتی میره مهد یه کم بهتر شده.
سمانه مامان پارسا جون
16 مهر 91 21:30
تولدت مبارک خوشگلم
مامان طاها جوني
17 مهر 91 15:22
سلام پسركي،تولدت مبارك،مرد شدي ماشاا... پسر،ايشالا... جشن 120 سالگي ات گوگولي
مامان دینا جون
17 مهر 91 19:55
تولدت مبارک پارسا جونم.ایشالا که همیشه بخندی و شاد باشی.
مامان آوا
19 مهر 91 1:08
بهترینها رو برات ارزو دارم گل پسری... همه چیز خیلی قشنگ و عالی بد دست گلت درد نکنه مامانی جون
مامانه بهداد
22 مهر 91 22:00
عزیزم پسر کوچولوی ِ بانمکه دوساله تولدت مبارک. خیلی جالب و بامزه شده مراسم تولد گل پسری. ایشالله دامادش کنی مامان ِ مهربون.