سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

دیکشنری پارسا به فارسی (مهر 91)

1391/7/25 16:06
نویسنده : مامانی
798 بازدید
اشتراک گذاری

 

کاخ او : چاقو

آدال : یخچال

گاش اُگ : قاشق

پتو : پتو

اَقش :  نقاشی ، مدادرنگی ، دفتر

بودّو : بدو

دُلووو : کوچولو (درحالی که چشماشو ریز کرده و لبخند میزنه)خیال باطل

ارگنگ : خرچنگ

باش اُ : پاشو ناراحت

بایی : ماهی

دایی : چایی

اَمّو : حموم

پیشی : پیشی

گاگ : داغ

گن : قند

جولو : جلو ( مخصوصا موقع نشستن تو ماشین)

هبّا : هواپیما

...

پسرم هرچی که ما میگیم تکرار میکنه ولی لمای که بصورت خودجوش و کاربردی استفاده میکنه محدود هستن که بعضی هاشو نوشتم.

 

این عکس اولین عکس 3 در 4 فسقل خان من هست که برا مهدش گرفتم:

 

 

هرجای اتاق باشیم و صدای اهنگ تیتراژ ش که بیا گوش تیز میکنه و میگه : گونگی (دونگی)

اشک میریزه چه جور!!! چرا؟ چون اصرار داره مخلوط ماکارونی سس اش رو که تازه میخوام بریزم تو قابلمه دم بکشه، بخوره...

صدای گریه اش تا اسمون بلند شده و صورتش خیس اشک ضجه میزنه!چرا؟ چون مایع دستشویی رو ندادم بهش تا مثل قبلی ها یکساعت جلوی سینک بریزه رو دستش و سینک و ظرفها رو بشوره! با اسکاچ همچین سینک رو میسابه که برق میندازه...خودمونیم تو حموم هم همش داره به دیوار ها لیف میکشه و اب میریزه....

کلمات جدیدش

بازی

کله ( وقتی سرش میخوره به جایی)

کلا (کلاه)

بگ (برگ، برق)

باز

بیده (بده)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان امیرعلی
25 مهر 91 20:34
ای جان شیرین زبون: خیلیییییییییی عکسش خوشگل شدهX
مامان آریام
25 مهر 91 23:51
جانم...دلم برات ضعف رفت خاله جون چه عکس خوشگلی شده...خنده شیرینی داری عسل جون
زهره مامان آریان جون
26 مهر 91 0:07
چه عکس نازی شده.انگاری مرد شده تو این عکس.خدا حفظش کنه
مامان اسرا و اسما
26 مهر 91 8:42
عسل خاله چه ناز شدی تو این عکسالبته من همه عکساتو دوست دارما ولی تو این یکی شیطنت از چشای خوشگلت میبارهبراهمین خیلی دوست دارممممممممممم
الهه مامان یسنا
26 مهر 91 11:02
عاشق قاشق گفتنشم. چه عککس خوشگلییییییی
سمیرا
26 مهر 91 14:52
سلام عزیزم، خیلی ناز این گل پسری. خدا ببخشتش بهتون. سمانه به من گفت درباره وبلاگت. با اجازت تو پیوندهای وبلاگم گذاشتم.
مامان کیارش
26 مهر 91 16:36
چه عکی مردونه ای گرفته /خیلی با مزه اس ماشالا...
مامان طاها جوني
27 مهر 91 14:19
ماشاا... پسربزرگي شده پارسا خان،عكس فارغ التحصيليات را بگيري جيگر
مامان ارمیا و ایلمان
29 مهر 91 8:11
ای جانم چه جیگر افتاده. عسلم مثل ماه افتاده عکست.
مامان آریام
29 مهر 91 22:45
مامانی بیا پیش ما که منتظریم
مریم (مامان آرینا)
30 مهر 91 17:44
چه پسری به به مامانی قبلا" پیشم اومده بودی ولی من اینقدر سرم شلوغ بود که نرسیدم بیام پیشتون بازم بیاید،با اجازه لینک شدید
مامان اسرا و اسما
30 مهر 91 22:34
لادن
1 آبان 91 10:48
سلام سهیلا جونم فدای چشمهای نازش بشم من، چقدر اقا شده، میبینم که دایره المعارف لغاتش داره گسترش پیدا می کنه.
لادن
1 آبان 91 10:54
عزیز دلم، الهی فدات بشم من، من کمتر از یک هفته نمیزارم از اینجا بری، همش یه شام و نهار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به اندازه تمام سالهایی که ندیدمت باید ببینمت، سعی می کنم یه کم فشرده اش کنم که از کار بیکار نشی، دلم برای پارسا یه ذره شده.


خب چرا شما نمياين طرفاي ما؟؟؟
سپیده
1 آبان 91 15:13
خانمی عکس تولد وشعر گربه رو گذاشتم فقط سیسمونی رو پیداش نکردم. اگه ادرسش رو محبت کنی ممنون می شم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
خاله ي اميرعلي
2 آبان 91 0:48
سلام فداي شيرين زبونياي فسقل خان: X لغت نامش شبيه لغت نامه اميرعليه ماست بدون شك كنار هم باشن بهتر زبون هم رو ميفهمن و باهم صحبت ميكنن عكسش هم كه فوق العادست
مامان نوژا
4 آبان 91 9:58
چه نگاه شیطنت باری داره
مامان نوژا
4 آبان 91 9:58
چقدر کلمه ها قره قاطیههه
مامان نی نی
6 آبان 91 12:49
عزیزم خیلی نازه....
لادن
7 آبان 91 14:13
اخه عزیزم تو با اون همه مشغله و درس و این جیگر کوچولو دیگه وقتی نداری که من اشغال کنم، خیلی دلم برای دیدنت تنگ شده، ببوس عزیز دلم رو و خودتو.
مامان پارساکوچولو
8 آبان 91 21:33
سلام خیلی جیگر شدی پارسا
گالیا
18 آبان 91 20:43
ای جانم کوچولوی عزیز