سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

توصیه مادرانه

1391/8/7 0:15
نویسنده : مامانی
671 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه چیز ساده که یادمون میره ولی بعضی وقتها خیلی کارسازه:

از تجربه دیروزم:

همیشه یه کاغذ با مشخصات بچه عزیزتر از جونتون با یه شماره تلفن تو جیب فسقل هاتون بذارین. خصوصا تو پارک و جاهای شلوغ مثل حرم و بازار و ....

 

پی نوشت : رفتیم پارک. ٢ ساعت تموم از این سرسره به اون تاب... حوض خاک بازی...اون سرسره و..

گفتم بسه مامانی بریم خونه. گفت نه. من هم نشستم رو سکوی جلوی سرسره و پارسا رفت از پله های پشتش بالا بره. هی منتظر موندم دیدم نیومد پایین. دلم هری ریخت. یه دور دوروبر سرسره رو که چند تا پله داشت رو گشتم. دیدم نیست. در عرض چند دقیقه داشتم دیوونه میشدم. که یهو دیدم دست نگهبان پارک رو که تو اون حوالی بود گرفته....دیگه غ ل ط کنم یه قدم ازش دور شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
6 آبان 91 13:39
چی شده بوده مگه؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرعلی
6 آبان 91 22:28
آخی مگه چی شده بود؟؟؟؟
زهره مامان آریان
6 آبان 91 23:03
وای بلا به دور.خیلی مواظب پارساجون باشید.ماشالله اینا الان فوق العاده شیطونن.
لادن
7 آبان 91 14:11
سهیلا چشم و دلم روشن پارسا جونمو گم کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدارو هزار بار شکر که اتفاقی نیفتاد ایشالله همیشه سالم باشه
پریا
9 آبان 91 8:36
خدا پارسا جون رو براتون نگهداره انشاء الله. به نکته خیلی مهمی اشاره کردید. این بلا سر من هم اومد خیلی لحظات سختی بود،یه جایی بود که حدود 10 تا سرسره داشت تازه پیچ در پیچ هم بودند، کلی اذیت شدم و خودم رو سرزنش کدم تا پیداش کردم. وروجک از سرسره که اومده بود پایین سریع رفته بود تو یکی دیگه مونده بود نگاه بچه ها می کرد.
زهره مامان آریان
10 آبان 91 1:58
خدا رو شکر که به خیر گذشت.بلای بزرگی رو پشت سر گذاشتین