سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

راست یا چپ؟

1391/8/7 0:52
نویسنده : مامانی
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

 

میگم پارسا جون قاشق رو با اون دستت بگیر!

میفهمه چی میگم ولی زل زده به قاشق دست من که روبروش نشستم و بعد به دست خودش!!!

از اونجاییکه بچه ها با "دیدن" بهتر از " شنیدن" یاد میگیرن تا اطلاع ثانوی بنده با دست چپ غذا میخورم. ( در نقش ایینه)

.......................................................................................

دو شب اخیر تا دیروقت بیدار بود. امشب که تصمیم گرفتم  دوباره ساعت خوابش رو تنظیم کنم اقا رفته از تو هال یه سی دی و کنترل دستگاه رو اورده. بهش گفتم نه الان لالا کن...گریه کنان رفت تو هال همه چراغ ها رو روشن کرد و تلویزیون رو هم روشن کرد و اصرار که بیا  سی دی " نی نی" برام بذار....

مجبور شدم که با گریه برش گردونم تو تختخواب ( از اول پاییز رو تخت خودم میخوابه). برای تموم شدن گریه هاش چند بار خودمو از تخت اویزون کردم و گفتم وای وای دارم میافتم تا اینکه بخنده ...

......................................................................................

 میام براش لالایی بخونم لب پایینی شو کج کرده مثل ادمهای بغض کرده. میشینه بالش رو میذاره رو پاش و در حالی که به زحمت تکون تکون میده سر خودشو میذاره رو بالش روی پاش!

.......................................................................................

گذری بر دیکشنری پارسا به فارسی ( کلمه و ترکیبات تازه)

کلا : کلاه

پده : پرده

آلو : آلو

توس : اتوبوس

بازی : بازی

دودوچی چی: قطار

اب بازی

تاتاک : ساعت

بس سی : بسه

.......................................................................................

چند روزی هست عصرها میره مهد.

تو راه برگشت بهش میگم چی کار کردی؟

میگه: بازی...هن هن.... نی نی...

ولی دو روز اخیر که ازش میپرسم میگه: بازی... بعد میگه : بیشین!

نمیدونم تو مهد همش بهش  میگن بشین یا منظورش چیز دیگه ای هست!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نوشين مامان آريا
7 آبان 91 13:10
الهي همه بچه ها تا مي گي وقته خوابه بغض مي كنن. كوچولوي شيرينتونو ببوسين پسر منم يكسال و 4 ماهشه با اجازه لينكتون مي كنم
لادن
7 آبان 91 14:18
الهی فدات بشم من، خیلی ناز شدی پارسا جونم. نیکا ما هم سرما خورده ناجور، نمیتونه درست سرفه کنه دلم براش کباب میشه
زهره مامان آریان
10 آبان 91 1:56
بچه ها تو این سن خوب گزارش میدن.ببین وقتی میگه بشین داره منظورشو میرسونه.پیگیری کن تا یه موقع بچه اذیت نشه