سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

مهمون داریم

1391/8/15 0:10
نویسنده : مامانی
639 بازدید
اشتراک گذاری

مادربزرگ و پدربزرگ پارسا اومدن خونه مون. روز عید غدیر هم خانواده عمه که نی نی محمد امین ده ماهه دارن ( پسرعمه پارسا). مشخص هست که پارسا از خوشحالی یک جا بند نمیشده.

پارسا حتی اجازه نمیده که اسباب بازی که عمرا بهش توجه نمیکرد تو دست نی نی مهمون باشه. گاهی باهاش چهار دست و پا همراهی میکنه و هاپ هاپ میگه و گاهی بهش میگه " اتاق". یعنی بریم تو اتاق. خب هنوز نمیدونه فسقل 10 ماهه حرفش رو نمیفهمه.

امروز رفتیم بازار و پسری لج کرد که " هن هن" بخر. یه بسته 3 تایی و یکی هم شش تایی برداشت .چنان تو بغل اش گفته بود که دلم نیومد بیشتر مقاومت کنم ولی وقتی وسط بازار  رو نیمکت شروع کرد به ماشین بازی و حاضر نشد دیگه راه بیاد یه تنبیه کوچولو با اخم دنباله دار من نصیبش شد که اشکش رو دراورد. سعی کردم با یه شکلات از دل اون که نه، بیشتر از دل خودم دربیارم! احه وقتی دعواش میکنم بیشتر از خودش ناراحت میشم.

صبح ها سعی میکنم درس بخونم و عصرها هم خب فعلا برنامه مهدکودک و مطالعه تعطیل شده و مشغول مهمون داری ام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لادن
16 آبان 91 14:53
باز هم سلام کلی امروز سورپرایز شدم که این همه مطلب جدید دیدم، این آقا کوچولو احتمالا همون همشهری ما نیست که نکا زندگی میکنن؟ دیگه نبینم پارسا جونم رو دعوا کنی ها ................................................کشتمت!!!!!!!!!!!
سمیرا
16 آبان 91 15:25
عید این سید کوچولو مبارک.
گالیا
18 آبان 91 20:45
وای چقدر پسر عمه پارسا شبیه به پسر دایی منه
زهره مامان آریان
19 آبان 91 22:06
چه مهمون نوازی گرمی.آریان هم همینطور دست و دلبازه