سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

اقاشی (نقاشی)

1391/8/18 10:38
نویسنده : مامانی
812 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای مامان مدتهاست که به کاغذ و قلم علاقه پیدا کردی. من هم دفتر و مدادرنگی و مدادشمعی در اختیارت گذاشتم. البته ماژیک و همینطور یه وایت برد و ماژیک هم داری که به خاطر جوهری شدن لباسها و اطرافت فعلا در مخفیگاه سری به سر میبرن!

دو تا جزوه قدیمی هم داشتم که علیرغم دفتر  سفید نقاشی که داشتی همش اونو خط خطی میکردی و به ما هم میگفتی همش تو اون ها برات بکشیم طوری که حتی 5 سانتیمتر مربع جای تمیز تو جزوه ها نمونده.

خدا روشکر به علت شدت تقلید و یادگیری مداد رو خیلی خوب دست میگیری و نیازی به اموزش نداری.

 

این هم همون جزوه ام که موردعلاقه ات بود.

جونم برات بگه که مدام از ما میخواستی تا از مدل های درخواستی شما نقاشی بکشیم. تکه های پازل ات و تیکه های اسباب بازی. و این اواخر هم از ماشین هات فکر کنم بالای 100 بار برات اتوبوس کشیدم. مدادرنگی و صفحه و مدل رو انتخاب میکردی و ما هم وظیفه ای جز اطاعت کردن نداشتیم. حتی دقت میکردی تا خطوط روی کاپوت و رینگ و چراغ ها رو هم میکشم یا نه... گاهی من بدنه میکشیدم و تو جای چرخ هاش دو تا دایره میکشیدی.

تا اینکه از دیروز خودت تصمیم گرفتی بکشی.

  ماشین 5 چرخ!!

اون نارنجی با چهارتا چرخ یکی از ماشین هاته. گاهی پنج چرخ میکشی. انچنان جزییات اسباب بازی تو با دقت نگاه میکنی و بعد میکشی که خنده ام میگیره.

البته عکس توپ (دایره) و ماه (به شکل هلال ) کشیده بودی که هرچی تو کاغذهات گشتم پیدا نکردم.

و اما رنگ امیزی پسرم تو 25 ماهگی که سعی میکنه از خط بیرون نزنه:

البته نقاشی من خیلی خوبه ها!!! این ها رو تو خواب و بیداری و احتمالا با دست چپ و چشمای بسته برات کشیدم. اخه نمیدونی چه سریشی میشدی برات بکشم. همش میگفتی : توس..بوس...(اتوبوس)

این هم اولین کتاب رنگ امیزی پسر گلم و تیکه هایی که خودش رنگ کرده (من و پسری همش در حال تعارف برای رنگ کردن اینهاییم...اون به من میگه رنگ کن و من به اون؟؟؟!!)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

لادن
17 آبان 91 20:00
فداش بشم من، چقدر ناز میکشه، البته همین که به جزئیات توجه می کنه خیلی خوبه.
من همه نقاشی هایی که هستی واسم کشیده نگه قبول می شی.داشتم، گاهی یه چیزهایی میکشید که هر چی می گشتم نمیفهمیدم چه ارتباطی به موضوع داره.
ببوس گلم رو،خودت هم خوب درس بخون، انشالله با بهترین امتیاز قبول میشی


سلام لادن جونم.مرسی از اینکه به یاد مایی.
ایشالله برای نینی ات وبلاگ درست کردی ما جبران میکنیم. راستی ایمیل ها رو به چه ادرسی میفرستی؟ من نگرفتم.
و اما حواب: اره. خواهرشوهرم تو شهر شما زندگی میکنه
اسم درخت یادم نیست. ولی گفته بود میوه اش کلی خاصیت دارویی داره.
الهام مادر اينده
17 آبان 91 22:40
سلام عزيز دلم .
ايشالله كه هميشه پارسا برات بمونه . تو از بودنش عشق كني .
ممنون كه به وب دخملم تيانا سر زده بودي و البته ببخش كه الان اومدم و به پارسا سر زدم
من اگه يه روزي پسر گيرم بياد حتما اسمشو پارسا ميذارم .
پارسا جون رو ميبوسم عزيزم


اره. همیشه از بودنش لذت میبرم.پسملی زندگی منه
الهه مامان یسنا
18 آبان 91 12:18
چه بامزه ! من و یسنا هم مدام داریم به هم تعارف میکنیم
گالیا
18 آبان 91 20:48
آفرین گل پسری
بابای مهرسا
19 آبان 91 4:22
صد افرین به این کوچولوی هنرمند
زهره مامان آریان
19 آبان 91 22:02
اخه ماشالله چقدر خوب رنگ امیزی می کنه و مداد رو قشنگ دستش میگیره. امیدوارم تو امتحاناتت هم موفق باشی
مامان طاها جوني
20 آبان 91 18:33
ماشاا... گل پسر هنرمند
سپیده
22 آبان 91 1:40
سلام خانمی. ایشالله موفق باشید. فرصت کردی سری بزن. سیسمونی ثبت شد. http://koodakeman91.niniweblog.com/
سمیرا
25 آبان 91 9:16
آفرین، چقدر خوب نقاشی می کشه. اون چرخ کشیدنش خیلی باحاله. خیلی هم خوب رنگ می کنه. بابا این پسر خیلی زرنگه. به بابا مامانش رفته دیگه.
یاسمن مامان رادین
27 آبان 91 0:01
ای جووونم.قربوون اون دستای کوچولوت که نقاشی خوشگل میکشی عزیزم