سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

فسقل من هم!!

1391/9/13 9:54
نویسنده : مامانی
816 بازدید
اشتراک گذاری

فسقل من هم برای ما عادت غذایی پیدا کرده. گوشت و مرغ و ماهی رو از تو بشقابش جدا میکنه و نمیخوره! اگه اشتباهی یه تیکه گوشت بره تو دهنش کل لقمه رو میریزه بیرون! این هم زمینه جدید حرص خوردن مامانش. امیدوارم گذرا باشه و نخواد سنت خانواده پدری شو ادامه بده!

 

 

فسقل من هم بعد از خواب ظهرش اصرار داره که : چایی!!

 

 

فسقل من دو روزی هست که به من میگه: خاله!!! اکثرا اصلاح میکنه که : مامان... و گاهی خاله میمونم!!

فسقل من دلش میخواد برام خاطره تعریف کنه مثلا از مهدش : نی نی.. بالا..( بعد یه اخم میکنه)... بشین... بازی!!!

فسقل من بلده خودش رو بزنه به اون راه ( کوچه علی چپ)!!!پارسا کنترل تلویزیون رو بده صدای سی دی رو کم کنم..اوناهاش اون بالا (کنار تلویزیون) فسقل رو سقف رو داره میگرده!!

فسقل من بلده تشخیص بده و بگه : زرد... ابی...

فسقل من بلده بشمره: دو..سه ..گاهی چار... پنج...شیش.....البته وقتی سرش گرمه بازیه و نه موقعی که ازش میخوام بشمره.

فسقل من خیلی کلمات جدید میگه مثلا:

تلویزون

بوک ( بو )

بال (موبایل)

تو خیابون میگه : بل..اتاد ( من رو بغل کن وگرنه میافتم!!!)

.....

فسقل من در عرض 5 ثانیه صورتک کشید و غافلگیرم کرد: اون هم چند تا پشت سر هم..

 من قبلش فقط الکی یه صورت و یه اتوبوس کشیدم. ولی خداوکیلی سبیل نذاشتم برا نقاشی ام

 

فسقل من خودش یاد گرفته درخت بکشه (فکر کنم وقتی مربی برای بچه های بزرگتر کاردستی کار میکرده، دیده و یاد گرفته)

فسقل من الان خوابه. من هم نمیدونم کی کنارش خوابم برد. مرغ ناهار فردا جزغاله شد. من هم خواب و بیدار اپ کردم. بای بای. شب به خیر!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

fatemeh
13 آذر 91 19:51
ey janam....che pishrafti karde in pesar
مامان امیرعلی
13 آذر 91 20:27
خیلی خشگل نقاشیاش آفرین پارساجونم
مامانی گوشتهاروچرخ کن تانفهمه بخوره


اتفاقا گوشت چرخ کرده و کباب رو خوب میخوره. دقیقا مثل بابا و عمه اش
الهام مامان تيانا
16 آذر 91 0:55
ايشالله كه عادتتو ترك كني و گوشتخوار شي .
جيگر نقاشيهات عزيزم ادامه بدي حتما موفق ميشي



ادم باید همه جور غذای مفید رو بخوره. نمیذارم اخلاقش اینجوری بمونه. البتهخ بچه ها یه خرده گوشت رو خوب نمیخورن بعدا خوب میشن ایشالله
گالیا
17 آذر 91 9:14
تبارک الله به این فسقلی چه نقاشی هایی کشیده
نوشين مامان آريا
18 آذر 91 9:24
عزيزم چه نقاشي هاي قشنگي كشيدي آفرين
مامان اسرا واسما
19 آذر 91 3:13
وای تصور میکنم پارسایی بعد خواب چه جوری میاد چایی میخاد.اگه اون لحظه اونجا باشم حتما میخورمش.
الهه مامان یسنا
19 آذر 91 19:55
من این پست رو داغ داغ خونده بودم ولی نمیدونم چرا نظر نذاشتم انگار تو خیالم واست نوشته بودم ... پارسا جون خیلی قشنگ نقاشی میکشی گلم بسیار هنرمندانه
مامان اميرعلي گل پسر مامان
22 آذر 91 8:23
پارسا جون نقاشي هاش خيلي قشنگه . استعدادش خوبه . خيلي بامزه است . ببوسش
مامان پارسا
24 آذر 91 0:31
عزیم آفرین چقدر هنرمنده پس بگو این پسر ما استعدادش پیدا شد نقاشه گل پسرمون پارسا ی ماکه اصلا استعدادی تو نقاشی نداره فقط دایره میکشه و ریز ریز خط میکشه میگه نبشتم
فهیمه
26 آذر 91 0:34
خدا این فسقل نمکی هنرمندت رو برات حفظ کنه عزیزم امیدوارم این دوره ی حرص خوری طولانی نباشه که آدمو پیر میکنه
زهره مامان آریان
26 آذر 91 22:58
ماشالله خیلی عالیه خیلی خوب نقاشی می کشه.پسر من هنوز مداد رو درست تو دستش نمی گیره. آریان هم یه مدت اصلا مرغ و گوشت رو نمیخورد ولی الان بهتر شده .هرازگاهی هنوز هم لقمه هایی که توش گوشت باشه رو میریزه بیرون اما نه همیشه. امیدوارم پارساجون هم زودتر این کار رو ترک کنه.
مامان آریام
28 آذر 91 11:19
آفرین فسقل خاله چقدر قشنگ نقاشی کشیدی مامانی از گل پسر هم عکس جدید میذاشتی راستی منم گوشت یا مرغ رو میکس میکنم و با آب گوشت یا همون مرغ و میکس شده، کته درست میکنم و آریام هم میخوره امتحان کن
پريا
29 آذر 91 10:39
ماشاء الله به پارسا جون با اين نقاشی های قشنگش. آفرين خيلی عاليه. معلومه که خوب میتونه تصویرسازی کنه. خدا نگهدارت باشه قند عسل
مامان امیرعلی
29 آذر 91 22:08
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
مامان کوثر
18 دی 91 15:32
سلام کوچولوی نازی داری وقت کردی به وبلاگ دختر کوچولوی من هم سری بزن خوشحال میشم