سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

هجرت پاییزی ما

1393/1/28 21:37
نویسنده : مامانی
900 بازدید
اشتراک گذاری

هجرت پاییزی ما + عکس

 

درسم تموم شد و ما رفتیم از مشهد

تو یک روز پاییزی با پارسا و همسرم.

تمام خونه و زندگی مو گذاشتم و اومدم جایی که برای طرح کارم باید میومدم. یه جای غریب دیگه صدها کیلومتر دور از همسر و دهها کیلومتر دور از پدر و مادر . دوباره تنهایی با پارسا.

چند تا عکس تو جاده

پارسا با کشف جدیدش تو ماشین لم داده البته با پتوی محبوبش

یه جایی تو جاده که رودخونه داشت چای و میوه خوردیم وتمشک وحشی چیدیم

 

 و پاییز....

 

و اما خونه ما که یه سوییت تو محل کارمه آماده نبود و من رفتم خونه پدرم و تلفنی و یکی دو بار حضوری پیگیر اماده و تمیز شدنش بودم.

درنهایت هم با مادرشوهرم اومدم و شروع به کار کردم تا یه پرستار برا پسرم پیدا کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)