سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

هواخوری اردیبهشتی

1393/3/2 13:10
نویسنده : مامانی
704 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکی از جمعه هایی که بابای پارسا هم بود و هوا هم خوب به پیشنهاد خودم رفتیم بیرون.

سد وشمگیر یه سد قدیمی خاکی که نمیدونم رو کدوم رودخونه هست

هوا  عالی بود و پرسان پرسان راه رو پیدا کردیم.

پر از ابی اب و اسمون و سبزی اطرافش

و بهتر از همه خلوت بودنش که بنی بشری اون ورا نبود

کنار ساحلش پر از لاک پشت بود

یه ساعتی کنار اب نشستیم ومیوه خوردیم.

موقع برگشتن هم با یه گله شتر عکس گرفتیم. اینقده از موجودات بزرگ مث گاو یا شتر میترسم که نگو. میترسم یهو رم کنن بیفتن دنبالم.

بعد هم کنار جاده عسل خریدیم. فک کردم مثل همه چی این زمونه قاطی داره و تقلبیه ولی الان که استفاده میکنم معرکه ست.

خلاصه رسیدیم خونه من ناهار اماده کردم و همسرم دستی به ماشین کشید و رفت فودگا و جمعه هم اینطوری رفت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)