سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

مهد کودک خصوصی من

1393/3/20 23:26
نویسنده : مامانی
320 بازدید
اشتراک گذاری

مهد کودک خصوصی من

با حفاظ کاملا ایمن

منظره ای عالی

تهویه مطبوع در حد هوای ازاد

اسنک ویتامین D کاملا طبیعی

هر 3 بچه یک مراقب

با سرگرمی هایی که کودکان نبود مادرشان را اصلا حس نکنند

ساعات نگهداری محدود به یک الی دو ساعت

مخصوص فرزندان مادران پزشک که پرستار بچه انها رفته و بیمارستان احضارشون کرده و به چه کنم و چه نکنم افتادن

" مشکل روزمره من وخانم دکتر دیوار به دیوارمون که خدا رو شکر میکنم که کنارمون هستن که هم تنها نیستم هم پارسا همبازی داره و هم همدرد وهمزبون هم هستیم....خدایا باز هم شکرت که قسمت زیادی از نگرانی زندگی غربت منو با  بودن این همسایه کم کردی"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)