سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

یه روز تابستونی

1393/6/16 22:06
نویسنده : مامانی
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه روز 5 شنبه دم ظهر کباب کوبیده گرفتیم رفتیم جنگل

چسبید واقعا

با پارسا از رو درختا برا گلدونا خزه جمع کردیم. پسر هم با بیلچه و سطل مشغول برگ زدایی کف جنگل بود..

خواستم یه کم قدم بزنیم همش میگفت دور شدیم و برگردیم پیش بابا...نمیدونم چرا میتترسید. من فقط گفته بودم پارسا ما اینجا نشستیم تو نگاه کن از بالای تپه پشت درختا خرس نیادخندونک

 

بعد هوس دریا کردیم...یه شهر و شهر بعدی و شهر بعدی همینطور سواحل زیبا رو میدیدم و به مذاق مون خوش نمیومد. آخرش سر از دریای بهشهر نزدیک نکا سر در اوردیم. یه الاچیق گرفتیم و پسر و پدر رفتن اب بازی.

منم رو به دریا چای و استراحت

از این پرتقال کوهی ها هم خریدیم که علیرغم شکل و عطر خوب بی مزه بود

دیگه تا برسیم خونه شد 11 شب

ولی بسیییی خوش گذشت سه تایی با هم..

 

 

 

ماکارونی سفید:

پسر: مامان من ماکارونی سفید میخوام

من: چییی؟تعجب

پسر: ماکارونی سفید.. با بستنی

من: اها.... فالوده متنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)