سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

نوروز 94

1394/1/14 13:51
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سال نوی دوستان مبارک

ادامه مطلبمتنظر

سلام

الان روز جمعه 14 فروردین هست

اومدم خونه نیمه تخلیه که اینترنتش قوی تره

خب گفتم بنا به دلایل زیاد برگشتم سوییت بیمارستان و مهدکودک پارسا رو بیخیال شدم

همسرم روز 29 بهمن اومد. ناهار مرغ شکم پر پختم و عصر راه افتادیم ولایت

امسال سال تحویل خونه مادرشوهرم که تنها بود بودیم. البته بدون هفت سین. خونه خودم هول هولکی یه هفت سین چیده بودم

امسال شمال دو روز بارونی بود و یک روز افتابی

برای همین بیشتر تو خونه بودیم یا میرفتیم مهمونی

ولی در اولین فرصت افتابی میرفتیم بیرون مثلا سد سلیمان تنگه یا بابلسر کنار دریا...

خلاصه تا 9 فروردین که انکال بودم سفر بودیم

سد سلیمان تنگه روی رودخانه تجن..هله هوله خوردیم و پدالو سوار شذیم روی اب سدی که حداقل عمق اش تو کناره ها از 40 متر شروع میشد

بعد رفتیم بالای سد. واقعا جالب بود

اینجا هم سمت ابگیر پشت  سد

ا

 

یک روز هم رفتیم بابلسر با خواهر شوهرم. فسقل اش ریحانه که حدود 50 روزه هست یه کم گریه میکرد که زیاد نتونستیم بمونیم. همین بس که پارسا هم گریه و زاری که من سطل و بیلچه میخوام و اینو میخوام و اونو...

منم تو دلم گریه که چاقاله بادوم میخوامگریه

یه روز هم رفتیم پارک کنار رودخونه تلار که بازی برا بچه ها داشت و پارسا حسابی بپر بپر کرد

شبی که میخواستیم برگردیم یهو خونه یکی از دوستامون دعوت شدیم که کلی فسقل همسن و سال پارسا بودن ولی پارسا سرش تو تبلت اش بود و فسقل ها سرگرم موبایلهیپنوتیزم

ذیگه تا برسیم خونه شد 3 صبح. فرداش هم همون دوست مون اومد خونه مون ناهار.

همسرم 12 ام رفت

و اما صبح سیزده بیمارستان بودیم و عصرش پارک و کاهو و بستنی و... من وپارسا ...

پسری سعی در گره زدن سبزه

شب اش هم که پای تی وی و مذاکرات هسته ای

پارسا آقا شده بود و خیلی خیلی پسر خوبی بود..

پسندها (2)

نظرات (0)