سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

مشهد_ اردیبهشت 94

1394/2/28 16:00
نویسنده : مامانی
331 بازدید
اشتراک گذاری

آخر هفته قبل با پدرجونو مادرجون راه افتادیم مشهد.

حول وحوش ساعت چهار بعد از ناهار مرغابی آلو انار

میوه و اجیل و کتلت ها رو با یه کم لباس بار زدیم تا بتونیم برگشتنی یه خرده از وسایلم رو از مشهد بیارم

پارسا از اول به عشق توقف تو جنگل و جاده راه افتاد. 12 شب رسیدیم

شهادت امام موسی کاظم و عید مبعث باعث شلوغی حرم شده بود.

عکس تو راه حرم بعد از مانتو خریدن من و مامان و عکس پانارومیک گرفتن بابا

سه چهار باری حرمم رفتیم. پارسا از شلوغی فراری هست

تو حرم با مینی بوس های حمل افراد ناتوان بازی میکرد

یه سر هم رفتم البسکو و بازار مانتو یه مقدار لباس دخترونه خریدم. دو بار هم چارسا رو بردم پارک که یه بارش با باباش بود و به مدت 5 دقیقه از چشممون گم شده بود که  هم خودش ترسیده بود و هم من و باباش.

بچه ها مثل برگ گل میمونن. باید خیلی ازشون مراقبت کرد.

وضع خونه زندگی و وسایل از دفعات قبلی بهتر بود

پارسا هم دو سه باری رفت دنبال پرنیا و بازی کردند

هوا هم ابری آفتابی بود

زمین و هوا البته پر از توت بود طوری که با هر بادی باروونی از توت شیرین میریخت تو سرمون.

هنوز اردیبهشت بود و کوچه و خیابون پر از سبز شاد

عکس خیابون منتهی به خونه مون و قدم زدن مادر و پسرانه

توت تازه از باغات رضوی

خلاصه یه مقدار از وسایل کوچولویی پارسا و مایکروویو و ابمیوه گیری رو برداشتیم و برگشتیم سمت خونه

کمتر راه من رانندگی کردم و بیشترش بابا

تو برگشت توت فرنگی و لواشک خریدیم

6 عصر خونه بودیم و روز از نو روزی از نو.
 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
29 اردیبهشت 94 11:54
فدای گل پسری بشم دلم براش خیلی تنگ شده خیلی زود بیاین پیش ما
مامانی
پاسخ
باز هم چشششششششم
مامان آنيتا
30 اردیبهشت 94 16:33
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره