سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

شیرین بیان چهارساله

1394/2/30 16:21
نویسنده : مامانی
988 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی بعدا یه دوطبقه بسازیم طبقه پایین تو و بابایی باشین با یه آشپزخونه بزرگ برای ما غذا درست کنین

بعد هر وقت بابایی رفت سر کار (به خیالش تا آخرالزمان باباش هفته ها میره شهر دوری برا کار مثل الان) ما میایم پیش شما...

بهش میگم تو هم بزرگ میشی و زن میگیری و همه تون نی نی میارین

میگه: اوووووو  جزیره که پر میشه .جا نمیشه (منظورش کره خاکی!!!)

میگم خب آدم بزرگا هم پیر میشن و میمیرن و جا میشه

میگه: اگه پیر شدی و مردی بگو مامانت یکی مثل شما رو به دنیا بیاره

بعدش میگه بسه دیگه این حرفا رو نزنیم

....................................................................................................

صحنه جرم:  ایوون ورودی سوییت من

امروز ظهر که برگشتم خونه خداشاهده جلوی در سوییت لای گلدونا یه مار دیدیم که به سرعت مارپیچی میرفت سمت در

یه جیغ کوتاه کشیدم. پرستار پارسا اومد دم در. سریع گفتم در رو ببند مار اینجاست.

بعد با شجاعت گلدون های اطراف رو برداشتم در حالی که ماره از پشت آخرین گلدون چسبیده به دیوار داشت نگام میکرد و زبونش رو هیس هیس کنان از دهنش میاورد بیرون.

زنگ زدم از خدمات بیمارستان یکی اومد ومتواری اش کرد.زنده!

حالا رفتم تو اتاق میگم وحشتناکه!

پسری اومده دست میکشه به سرم میگه: نهههه عزیزم..شما یه دکتری!

من:خطا

پارسا:عینک

مار:تلفن

........................................................................................................

میرفت کنار گنجشگ ها و میگفت چطوری منو دیدن و فرار کردن؟

گفتم چشماشون دو طرف سرشون هست و پشتشون رو هم میبینن

دستاشو گذاشت دو طرف سرش و جیک جیک کنان آهسته رفت سمت گنجشک ها

به باور اینکه گنجشک ها هم الان اونو یه گنجشک میبینن

پسندها (2)

نظرات (2)

نازنین
30 اردیبهشت 94 20:48
ĸoѕαr
31 اردیبهشت 94 10:35
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا