سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

نوزاد وقت نشناس من

1394/7/29 12:13
نویسنده : مامانی
806 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همه نوزادان مهساسادات هم ساعاتی از شب رو با چشمهای کاملا باز میگذرونه و طبیعتا انتظار داره یکنفر دربست در اختیارش باشه.

خصوصا ساعات اولیه شب شدیدا بیقرار میشه و تا حدود 1و نیم شب که بخوابه پدر منو درمیاره. دو شب پیش گریه میکرد و شیر بالا میاورد. نه تو بغل ارووم بود و نه روی پا. واقعا کلافه شدم. یهو یادم امد شاید کولیک باشه. ولی کولیک معمولا از 6 هفتگی شروع میشه.با اینحال تنها چیزی که در دسترس من بود شیردوش برقی بود که صدایی شبیه ریش تراش داشت. به محض اینکه روشنش کردم مهسا ارووم شد و چشماش رو بست. منم سریع دو دقیقه از صدای شیردوش و تو موبایم ضبط کردم برای مواقع بیقراری اش. برای پارسا قبلا سشوار روشن میکردم.

الان مهسا 25 روزه هست و هنوز خونه مادر و پدرم هستم. هوا یه کم سرد شده و رفتم براش بلوز و شلوار و کلاه گرم گرفتم که یک هفته نشده بلوزش به زحمت تنش میره.

گواهی میشود که گوش شیطون کر میزان گریه زاری این بچه کمتر از برادرش هست.


هر چند شب که خسته میشم 30 تا 45 سیسی شیر خشک درست میکنم به هوای اینکه سنگین تره و بهتر میخوابه ولی فایده چندانی نداره.

پسرعموی جدید بچه ها که دو روز از مهسا کوچیکتره از راه رسیده. ایشالله به سلامتی زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)