سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

طاقت دوری فرزند

1394/11/29 16:26
نویسنده : مامانی
555 بازدید
اشتراک گذاری

چه جوری بعضی ها یه بچه یا یه پسر دارن بعد میفرستنش دانشگاه یا سربازی یا یه جای دور....

جایی خوندم که

نباید سختی هایی که تو زندگی کشیدین ویا مشکلاتی رو که دارین برای کورک بازگو کنید. مشکلات دوران بارداری  ویا تنهایی و یا خستگی خود را برای بچه تکرار نکنین. بزارین ذهن بچه ازاد باشه و حس مسوولیت و دلسوزی نسبت به شما پیدا نکنه. بچه رو چند روز بفرستین خونه والدین تون ویا اردوهای کوتاه و ...

دقیقا یاد پسرم افتادم که میگفت مامان وقتی من بزرگ شدم وخواستم از پیشت برم دیگه بابا کارش تموم میشه بیاد پیشت بمونه!

جدای از همه اینها خودم خیلی به این پسر وابسته ام. اون ورز که باز یکی از حص های مستقل شدنش گل کرد و گفت که با پدر ومادرم میره خونه شون قبول کردم و رفت باذوق لباس و سی دی و تبلت و چند تا اسباب بازی جمع کرد. تا اخرین لحظه تو دلم میگفتم الان پشیمون میشه ولی نشد

خب رفت و من یه نیم ساعتی یکریز اشک ریختم و بعد به تناوب ...و لحظه شماری برای دو روز بعد که برم دنبالش

و مدام با تلفن و یا تصویری باهاش صحبت میکردم.خب اصلا هم دلش برام تنگ نشد. ظاهرا فقط یه کم برا اسباب بازیهاش بیقراری میکرد.

برام قشنگ تعریف کرد که بادمجون برا میرزاقاسمی ریز  کرد و کتاب مربوط به نقشه کشورها رو نگاه کرد وروز بعد کوکوسبزی خوردن وسی دی نگاه کرد وبه قول خودش «هبدرکلا» رفت وعلف ها رو اتیش زدن وپرچین درست کردن وعمو اسدااه کلی قلقلکش داد

خب یکراست رفتم فرودگاه دنبال باباش و رفتیم خونه مامانم و اوردیمش

تو راه برگشت یه سر رفتیم فرح اباد ساری. فسقلی ۲ اولین بارش بود میرفت دریا تو عنفوان ۵ ماهگی اش و البته بسیار کوچکتر از لذت بردن از بیرون رفتن.

پسر هم صدف جمع کرد وسر تمیز کردن شن پاهاش کلافه ام کرد

بعد هم با حال نزار رفتیم اکبرجوجه گلوگاه من جوجه وبقیه همون همیشگی رو خوردن...

این بود انشای ما اخرین هفته بهمن ماه ۹۴

دختر خوب ۴ ماه و بیست روزه ای که صبر کرد مامانش ناهارش رو بخوره

پسندها (1)

نظرات (1)

biiitaaa
5 فروردین 95 13:14
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني