سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

کودک فقير

1390/5/23 11:03
نویسنده : مامانی
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

در حالي که تمام تلاشمون رو ميکنيم تا تمام امکانات رفاهي رو برا بچه هامون فراهم کنيم... که گاهي هم فراتر از حد نيازشون هست... نيم نگاهي هم به "ادامه مطلب" بيندازيم

 

اگر دوست داشتيد ادامه مطلب را نبينيد

niniweblog.com

 

poorchild_hibibhoora_7poorchild_hibibhoora_8

من  برای رفع فقر جز اندوهی ظاهری و ریاکارانه چه کرده ام.
من دورغ می گویم چون حتی یک بار هم غذایم را با کودک فقیر تقسیم نکردم.
کودک فقیر مرا ببخش...
که بار زندگی مرا تو با فقرت به دوش می کشی!
تو گرسنه ای تا من سیر باشم.
تو عریانی تا من بپوشم.
تو زجر می کشی چون من می خواهم راحت باشم.
شکم تو از سوء تغذیه ورم می کند ، چون شکم من از پرخوری ورم کرده.
تو از امکانات اولیه زندگی محروم شده ای چون من می خواهم بیش از سهم خود بهره مند باشم.
تو از هیچ نعمتی بهره مند نشدی ، چون من می خواهم چیزی نباشد که من نداشته باشم.
کودک فقیر مرا ببخش که کورم...
آن زمانی که من سیر بودم و تو گرسنه در کنار من ایستاده بوده تو را ندیدم.
آن زمانی که در دنیای کودکانه از مهر پدر و مادرم بهرهمند بودم ، غربت یتیمی تو را ندیدم.
آن زمانی که سر بر بالشتی از پر می گذاشتم  بالشت تو را که از سنگ بود ندیدم.
آن زمستان هایی که با ماشین آب گل آلود کوچه را به تو هدیه کردم تو را ندیدم.
آن زمانی که برای به مُد نبودن لباسم به مهمانی نرفتم .تو را ندیدم که عریانی
و امروز هم اگر برای نوشتن این مطالب نبود تو را نمی دیدم.

کودک فقیر مرا ببخش
 
www.toppatogh.com | عکس تکان دهنده از زندگی دو کودک
 
تصاوير تاثير گذار از كودكان فقير جهان
 
تصاوير تاثير گذار از كودكان فقير جهان
 
تصاوير تاثير گذار از كودكان فقير جهان
 
تصاوير تاثير گذار از كودكان فقير جهان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارینا خوشگله
23 مرداد 90 11:52
سلام عزيزم سايتت هم مطالب خوبي داره هم بازديدش خوبه يه خواهش داشتم سايتم رو توي قسمت پيوندها لينک کن بهم خبر بده بهت 500تا بازديد رايگان ميدم همون روز دوست داشتي هم ميتوني عضو سايتم بشي روزانه کلي بازديد واسه سايتت بدست بياري!!![نيشخند] با عضو شدن در سايت 300 بازديد رايگان دريافت کنيد!!!! اين سايت مخصوص بچه هاي گل پرشين بلاگ هستش www.talarank.com
مامان آریان جون
24 مرداد 90 0:39
واقعا تاسف بار و غم انگیزه
مامان پارسا
25 مرداد 90 10:14
هر چی نوشتم پاک کردم


؟؟؟!!!
بابا محسن
16 شهریور 90 8:33
توی پستهای اخیرم راجع به همین موضوع مطلبی گذاشتم و گفتم وقتی پدر شدم تازه چشمانم باز شدو انگار من هم دوباره متولد شدم . چون قبلا این تصاویر را نمیدیم ... دستتون درد نکنه . کار قشنگی کردید و پست اموزنده ای است