سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

جی جی هم هم

1390/6/27 23:36
نویسنده : مامانی
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم... ساعت یازده و نیم شب و من پیشت نیستم. خیلی خیلی دلم برات تنگ شده. الان موقع بیدار شدن و گریه کردنته... با اینکه میدونی رفتم برات شیر بیارم ولی میشینی و با چشمای بسته گریه میکنی. شیر رو که میدم دستت ته شیشه رو بالا میبری و با همون چشمای بسته و همونجور نشسته شروع میکنی به خوردن.

هر ٤ ساعت بیدار میشی.... ساعت ٩ که میخوای بخوابی شیر میخوری...حول و حوش ١٢-١ شب و حوالی ٤-٥ صبح....

نوش جونت.

دیشب که شیشه تو خودم نگه داشته بودم و تموم شد، فوری از دستم گرفتی و گذاشتی تو دهنت و بالا و بالاتر گرفتی به خیال اینکه تهش چیزی هست. فدای اون معده کوچولوت بشم.ا

این هم یه  جی جی هم هم برا الان که پیشت نیستم

تصاویر زیباسازی نایت اسکینخوابهای خوب ببینی . تا فردا ظهر که ببینمت و پر از انرزی شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارساجونی
28 شهریور 90 0:22
سلام مامان مهربون.مرسی که بهمون سر زدی.ایشالا لحظه های دوری تون از پارسا جون کمتر بشه و خدا همیشه سالم کنار هم نگهتون داره.بوسسسسسسسسسس
مامان نفس طلایی
28 شهریور 90 0:56
سلام عزیزم
مامان کوروش
28 شهریور 90 8:35
لحظه های دلتنگی مامانها مثل همه
خاله فاطمه
28 شهریور 90 8:45
فداي پسر تنهام برم که مامانش يه شب در ميون پيششه خاله ها ودايي جون و مادر جون وپدر جونم هر چندماه يک بار ميبيننشش
مامان ارميا
28 شهریور 90 12:34
واي چه سخته شب شيفت دارين. آدم غصه دار مي شه. الهي بگردم پارسا اذيت نمي شه؟ من كه از سر كار تا برسم به ارميا2:20 مي شه. باز با اين حال همش دلنگرانم.


از 7 صبح امروز تا 2 ظهر فردا....سخت تر از سخت
مامان پارسا
29 شهریور 90 1:46
ای جونم مامانی مهربون
مامان آریان جون
30 شهریور 90 16:30
خدا بهتون سلامتی بده با این شیفتای طولانی و به پارسا جون هم طاقت دوری از مامانی مهربونش رو.