سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

ژانر وحشت

1390/5/17 12:08
نویسنده : مامانی
919 بازدید
اشتراک گذاری

 هر چند روز یکبار پسرم شاهد یک فیلم سینمایی با ژانر وحشت هست که حدود 1 ساعت و 20 دقیقه طول میکشه.

فیلم از این قراره که یه سری موجود رنگی توی یک محفظه بسته زندانی میشن..

بعد برف و بارون میباره وتکون های وحشتناکی سراسر محفظه رو بهم میریزه...هر چند دقیقه ارامش حکمفرما میشه و با شروع ناگهان زلزله  پسرم هم از ترس تکون میخوره و گاهی محکم میچسبه به من و زیرچشمی به ادامه فیلم نیگا میکنه...

 

اسم فیلم هست: ماشین لباسشویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
17 مرداد 90 13:22
سلام عزیزم مرسی از اینکه به من سر زدی واقعا راست میگی وقتی آدرین مریض میشه تمام درد های دنیا میاد تو دله من
مامانی
17 مرداد 90 13:51
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم
مامان آریان جون
17 مرداد 90 23:14
الهی بگردم خاله
لباسشویی ترس نداره آخه
آریان منم میترسه آخه چرا؟؟؟

تازه تا 2-3 ساعت بعد از خاموش شدن هم چپکی نیگاش میکنه

خاطره
18 مرداد 90 9:43
آخی...جونم عزیزم...
مامان پارسا
18 مرداد 90 22:02
اینجانب از طرف آقا پارسا اعلام میکنم:
آقا جان باور نکنید!!!!!!!! این حرفها شایعه است،چرا جو سازی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من و ترس ؟من به این دست ساخته ی بشر نگریستم در این اندیشه که این انسان 2 پا چها که نمیکند!!1نگاهمان متعجب بوده نه با ترس،اگر هم به مادرمان چسبیدیم میخواستیم یاد آورشویم که تا تکیه گاهی چون مرا دارد از هیچ چیز نترسد حتی از این وسیله زشت و بد صدا
فقط همین

مرسي از اين همه افکار خوب و مثبت... ياد گرفتم چجوري به بچم اعتماد به نفس بدم

مامان ارميا
7 آذر 90 8:20
اي جانم. واقعا پارسا جونم هم مثل پيشي ها داره نگاه مي كنه. اي خاله قربونت.