سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

میرم مدرسه

1390/5/19 10:19
نویسنده : مامانی
891 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه کیف میندازی کول نی نی کوچولو فکر میکنی خیلی دوره صبح بلند شدن و راهی مدرسه اش کردن.

الان به زور بچتو میخوابونی..اون موقع میگی بیدار شو..چقد میخوابی؟؟!!

نمیدونم موقعی که عسلم رو راهی مدرسه میکنم هنوز براش خاطره مینویسم یا نه؟

و اما این عکس ها مال حدود ٢ ماه قبله.... نینی شنگول من یه چند سالی پیش دبستانی رو تو خونه پیش من و پرستارش میگذرونه.

و اما الان که در حال تايپ اينها هستم استادم داره دنبالم ميگرده برا ويزيت بخش... ما رفتيم سر درس و مشقمون....

 

 مدرسه

ن

ني ني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اسراواسما
19 مرداد 90 11:40
از اینکه به ما سر زدین ممنونم عزیزممن شمارو لینک کردم دوست داشتین شما هم مارو به جمع دوستانتون اضافه کنینبرای سید کوشولو
مامان آرمیا
19 مرداد 90 12:13
چه نی نی نازی داری. خدا نگهش داره برات. بوووووووووووووووووووووس


مرسي. چه سيسموني خوشرنگي.. من عاشق سبزم
مامان پارسا
19 مرداد 90 14:09
چه عکس ناازیه اونی که داره میخنده
کیفشم خیلی قشنگه؟تغذیه چی داری؟به خالم میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:


برنامه غذایی رو تو وبلاگت مینویسم ممنونم از کامنت قشنگک





مامان آریان جون
21 مرداد 90 0:17
الهی قربونت خوشکلم. پسر ما درسخونه چه کیف نازی داری چه خنده نازززززززززززززی
مامان راميلا
22 مرداد 90 11:49
واي خيلي نازه