سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

اولین غلت زدن

1390/5/15 14:28
نویسنده : مامانی
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی نی نی پارسا تلاش میکرد اولین ملق زندگیشو بزنه ، مامانش دوربین به دست تشویقش میکرد. این اتفاق تو 4 ماهگی افتاد. بلافاصله گلهای قالی توجه اش رو جلب کرد... و من گفتم:  طبق قانون جاذبه اب دهنت دیگه میریزه پایین.

اینجا اولین غلت نی نی ماست

lgr4

و از اون به بعد نی نی ما به ندرت به پشت میخوابید و جالب اینکه از همون اولین غلت سعی میکرد خودشو بکشه جلو پستونکش رو بگیره .... که البته تا چند روز بعد این کارو کرد و میتونست جغجغه هاشو که از دسترس اش دور بودن به چنگ بیاره.

 

دد

اا

من بالای سرش رو تختمون چند تا اسباب بازی سبک میذاشتم و نی نی سحرخیز ما که بلافاصله چشماشو باز میکرد ملق میزد و اسباب بازی هاشو میگرفت ،البنه هنوز خوب نمی تونست به چنگ بگیره ولی جوری سرگرمش میکرد که وقتی بیدار میشدم میدیدم داره بازی میکنه و من اصلا نفهمیدم کی بیدار شده؟؟!!

نی نی جون ها بدون اینکه ما چیزی بهشون یاد بدیم سیر تکاملی رو طی میکنن.

خدایا شکرت!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
15 مرداد 90 15:11
سلام عزیزم
ممنون که به ما افتخاردادین تا میزبانتون باشیم و خیلی خوشحالیم از آشنایی با شما و پارسای نازت
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم ودر آینده هم پارسا ها از اینکه ماماناشون باعث دوستی اونها شدن غرق در شادر و مسرت باشن


من هم خوشحالم از دوستي باتو عزيزم


نازبالام
15 مرداد 90 17:03
ماشالله پسر خیلی خوشگل ونانازی دارین
خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به من هم سر بزنی


ممنونم.عکس هاي پسر نازت رو ديدم.توپولوي کوچولو
اهو
15 مرداد 90 19:16
پسر شما هم نازه.خدا براتون نگهش داره


مامان علی مرتضی
16 مرداد 90 12:03
سلام واقعا شبیه علی مرتضی موقع غلت زدنشه الهی فدای دوتا شون بشم من.