سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

دست کم نگیریم فسقلی ها رو...

1391/5/17 2:15
نویسنده : مامانی
597 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه بخوابیم گفتم وقتی بیدار شدیم ناخن هاتو بگیرم. به خیالم نمیفهمی چی میگم.

ولی به ناخن هات نگاه کردی و گفتی : اش (esh) .....

.....................................................................................................................................

خب ظرف شستن جنابعالی رو هم دست کم گرفته بودم. وقتی دیدم داخل و بیرون ظرف رو اب میکشی و وارون کنار هم میچینی چشام داشت از حدقه میزد بیرون. این هم نمونه کارت:

......................................................................................................................................

فسقلی مون رو تورانندگی دست کم گرفتیم. میدونی سوییچ رو کجا بذاری... فرمون رو بچرخونی و هر از چند گاهی مثلا دنده عوض کنی. این دفعه جلوی فرمون  ماشین ام نشتی رو صندلی ...یه نگاهی به زیر پات انداختی و یه نگاهی به من... یعنی چرا پام به کلاچ و ترمز نمیرسه؟؟؟!!!تعجب

 

یه روز هر چی گشتم دنبال سوییچ پیداش نکردم. ............خب کجا بود؟؟؟ یه سوراخ سمبه تو چهارچرخه ات پیدا کرده بودی و به عنوان استارت ماشینت سوییچ رو گذاشته بودیش توش.....

این هم عکس استارت زدنت:

..........................................................................................................................................

پسر مامان هر روز کارهایی میکنی که باعث تعجب من میشه و اکثرشون هم انعکاس رفتارهای ماست که تو ذهن کوچولو و فعالت  پرورش میدی و به نحوی بامزه و اختراع گونه انجامشون میدی....

دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

لادن
16 مرداد 91 16:54
سلام سهیلا جونم!
دیگه باید یواش یواش ماشینتو به راننده جدیدش بسپری ، چه زود میخواد جاتو بگیره
دلم میخواد حسابی ببوسمش ، کی میای شمال ببینمت؟
راستی، پست الکترونیکت رو برام بذار
جیگرمو ببوس


سلام عزیزم. ماشین که چه عرض کنم فعلا ایشون جانشین تام الاختیار من وباباش در کره زمین هستن...
مامان پارساجونی
16 مرداد 91 22:29
سلام عزیزم....حالتون چطوره؟امان از این الگو برداریهای این کوچولوها....
ببوسین این کوچولوی شیطون رو.....


اون هم بدون اینکه ما متوجه نگاه های دقیق و کنجکاوشون باشیم. مرسی از اینکه به ما سر زدین
مامان اسراواسما
17 مرداد 91 14:10
زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:14
چه خوب شد مامانی.دیگه راحت شدی ظرفا رو پارسا میشوره. اتفاقا امروز صبح آریان داشت برام ظرف می شست ازش عکس گرفتم اما هنوز نمی تونه به این خوبی وارونشونم بکنه.دیگه با خیال راحت ظرفا رو میدی بهش
الهه مامان یسنا
17 مرداد 91 17:30
وای نگاه کن چه قشنگ ظرف میشوره.دیگه راحت به درسات برس مامانی پارسا کارای خونه رو میکنه
مامان امیرعلی
19 مرداد 91 21:59
آخی عزیزم چه کمک مامانش میکنه
خاله ي اميرعلي
20 مرداد 91 0:07
فداي گل پسري كه با كاراش دل همه رو برده ديگه سهيلا جون نگران كاراي خونه نباش بسپارش به وروجك خودش همه رو به خوبي انجام ميده تازه ميتونه بياد دنبالت از بيمارستان بردارت
مامان ارمیا
22 مرداد 91 11:44
عزیزم قربون ظرف شستنت. جیگرتو باهوش من.
پريا
23 مرداد 91 12:01
خدا نگهدارش باشه انشاء الله. خیلی جالب کارهای مامان رو تقليد میکنه. انشاء الله بزرگتر هم که شد یه مامانش کمک کنه تو ظرف شستن و کارهای دیگه. رانندگی اش هم هزار ماشاء الله که حرف نداره. فکر کنم دیگه موقع زن گرفتنش شده باشه.
گالیا
24 مرداد 91 21:52
واااااااااااای خداااا من الان فقط سکوت می کنم! ولی مصمم تر شدم که بیام فسقلی تون رو یه جوری کش برم برای خودمون