سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

باغ استاد

1391/6/12 0:01
نویسنده : مامانی
987 بازدید
اشتراک گذاری

بگذریم که به چه مکافاتی ادرس رو پیدا کردیم... گوارشک!

چهارچرخه، توپ، چند دست لباس، و خوراکی  براش بردم.

یه باغ میوه با 2 تا استخر یکی ماهی داشت و یکی بار شنا.

یه قسمت با حفاظ توری پر از پرنده.. قرقاول..طاووس...

یه هاپوی بزرگ..

اساتید ما با خانواده هاشون و بقیه رزیدنت ها یکی یکی سر و کله اشون پیدا میشد که چند تا بچه هم تو جمعمون بود.

یکی اوا نوه شیطون صاحبخونه که گفته بودن با اومدنش حتما ماشین پارسا رو میگیره و خلاصه خیییییلی شیطونه... ولی در اولین برخورد پسری یه دادی کشید که دختره با گریه رفت بغل مامانش و دیگه نزدیک چهارجرخه هم نیومد.

پسر 14 ماهه خانم دکتر ( استاد اکو ) هم با نزدیک شدن پسرم گریه میکرد.

و اما پسری با 3 تا دختر و پسر دبستانی که دور حوض میدویدن بازی میکرد. من هم با استرس دنبالش ،که مواظبش باشم. نمیدونم چرا با هم قدای خودش بازی نمیکنه.

در کل پسر خوبی بود وکاری به کار من نداشت. کلی اش رشته خورد. انگور و خربزه تازه باغ.

شام هم فقط برنج خالی . همه ماهیچه وکباب مرغ ها رو ریخت تو بشقاب من.!!!

خلاصه خیلی خنک ( سرد) و سرسبز و خوب بود.

اینجا وبلاگ پارساست و دوست دارم فقط خاطره مربوط به اون رو بنویسم و نه اتفاقات و خاطرات خودم رو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسرین مامان باران
12 شهریور 91 9:10
بچه ها توی این سن با بچه های بزرگتر از خودشون بهتر ارتباط برقرار میکنن.
خاله آتنا
12 شهریور 91 18:58
برای پارسا
مامان امیرعلی
15 شهریور 91 21:56
انشالله همیشه به گردش وخوش باشید
لادن
16 شهریور 91 15:09
خیلی ناز شده، خوبه که از همین حالا مقتدره،قربونش برم الهی
زهره مامان آریان
17 شهریور 91 2:06
اریان هم با بچه های همسنش خوب نیست. همبازیهاش مثلا دخترعمه شوهرمه که کلاس پنجمه.عاشق اونه ای ول به این اقتدار گل پسر.
مامان ارمیا
18 شهریور 91 10:11
وای چه انگورهایی. خاله به من هم بده.
گالیا
20 شهریور 91 17:35
اگر خاطرات شما هم باشه بعدا برای پارسا خوندنش خالی از لطف نیست من خودم همیشه دوست دارم خاطرات مامان بابام رو بدونم