سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

انتخاب های پسری

1391/7/20 22:43
نویسنده : مامانی
2,450 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه وافر پسر ها به ماشین (اتومبیل) یه چیز ذاتی است که پسری من هم از این قانون مستثنی نیست.

پدرجون میخواست برای تولد پارسا یه لباس بخره که پسری کلید کرد رو طرح همین لباس و اون رو انتخاب کرد.            

رفتیم برای تشک وبالش پارسا یه ملحفه بخرم. خودم یه ابی رو که روش طرح فیل داشت انتخاب کردم. ولی پسری گوشه همین رو گرفته بود وهی" هن هن" میگفت. که خود فروشنده گفت خانم همین رو انتخاب کرده پسرتون...

امکان نداره تو یه فروشگاهی اسباب بازی ماشین باشه وپسری گریه نکنه برای خریدنش.

یه بار که شمال رفته بودیم خرید وکلی وسیله تو دستم بود، اقا لج کرد که بغلم کن. تو راه با اون وضعیت اسف بار بیرون یه فروشگاه چند تا از این سه چرخه ها و ماشین بزرگا بود که وضعیت من رو بسی دیدنی کرده بود. دست وپا زدن وگریه که همین ها رو من میخوام. به چه مصیبتی قانعش کردم که نمیشه. به محض اینکه یادش رفت به یه صحنه مشابه رسیدیم و روز از نو...نمیدونم چرا فروشگاه ها این اسباب بازیهای جداب برای فسقلی ها رو بیرون مغازه میذارن و ما مامان ها رو بیچاره میکنن..

از سرگرمی های  2 سالگی اش هم اینه که ماشین هاشو ردیف میچینه و یکی یکی  اونها رو جلو میبره. دقیقا مثل یه ترافیک که تو خیابون میبینه. خودش ماشن های بزرگ رو از کوچیک ها جدا میذاره بدون اینکه بهش یاد داده باشم. یکی دو تا هواپیما هم تو ترافیک ماشین هاش پیدا میشه!!! گاهی وقتی دراز کشیده ام بدن مامان بیچاره به منزله یک اتوبان عمل میکنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعلی
20 مهر 91 21:40
چه ماشینای خوشگلی داری پارساجون
یک دوست
20 مهر 91 23:43
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و شگفت انگیز هستید اگر ثبت یه خاطره زیبا و ماندگار تو زندگی خودتون و کودک دلبندتون براتون ارزش داره حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی برای شما داریم که تا به حال توی ایران مشابه اونهارو ندیدین
خاله ي اميرعلي
21 مهر 91 15:04
سلام كلي خندم گرفت وقتي داشتين ملافه ميخريدين و پارسا جون هم يكي روانتخاب كرده و هن هن ميكنه اي جووووووووووووونم واااااي خواهر من عاشق اين مكاشيناي ريزه ميزه هست همش ميگه برا اميرعلي هم ميخرم ولي فراموش ميكنه دست پدرجون هم درد نكنه البته با سليقه ي گل پسري كادوي قشنگي خريدن بسلامتي بپوشيشون عزيزم
زهره مامان آریان جون
21 مهر 91 15:59
چه منظم هم میچینه.آفرین پسر من کلا فقط در حال خراب کردن اسباب بازیهاشه
مامانه بهداد
22 مهر 91 22:07
ای جووووونم به این گل پسری و چیدمان قشنگ ومنظم ماشینهاش. راست میگن که پسرها از تو شکم مادراشون راننده بیرون میان!
گالیا
23 مهر 91 21:25
وای وای چه ماشینایی باید یه شب یواشکی بیام چندتاش رو کش برم اینجوری نمیشه