سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

پارسا و ايينه شناسي

1390/5/16 11:06
نویسنده : مامانی
938 بازدید
اشتراک گذاری

 چه جوري يه ني ني با مفهوم ايينه اشنا ميشه؟

پارساي من 6 ماهه بود. رفته بوديم شمال عروسي عمه جون... چشمتون روز بد نبينه.. اين پسر ما چه شب حنابندون و چه شب عروسي تو سالن يه ريز گريه کرد.

من  کلي اسپند با خودم برده بودم، نه اينکه تو خونه اروم بود و يه ريز ميخنديد گفتم چشمش نکنن...

ولي با اين گريه ها همه دلشون برام سوخت که تنهاي چه جور از پسش برميام!!!

ماجرا از اين قرار بود که پسرم تو ارامش و دور از سروصدا بود و در واقع از شلوغي و ازدحام وحشت کرده بود، وقتي ميبردمش بيرون سالن يا تو اطاق تعويض لباس ساکت ميشد...

مامانم هم که همش بغلش ميکرد ميبرد بيرون تا ساکت بمونه.

در اينجا بود که پسرم ايينه را کشف کرد و به اون عکس العمل نشون داد. اين هم عکسهاي اون شب

 

 

 و اينک پسرم يک ايينه شناس قهار شده و گاهي از وراي اون به دنيا و منجمله مامانش نيگا ميکنه

يکي از بازيهاش هم اينه که تمساح بادي رو پشت سرش با يه دست تکون ميده و از تو ايينه به حرکتش نگاه ميکنه.

 

اين دفعه ميخوام با ماژيک رو صورتش خال بندازم ،ببينم دست به صورتش جلو ايينه ميکشه يا نه؟

اين هم داستان ايينه و پارسا که نفهميديم عروس چه شکلي شد؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوا
16 مرداد 90 1:03
عزیزم ماشالله به این پسر باهوش و با استعداد.............منم لینکت کردم عزیزم
بردیا
16 مرداد 90 3:00
مامان پارسا سلام ممنون که وبلاگم سر زدی پارسا خوشگل رو از طرف من ببوس بامزه س
مامان فاطمه‌شهرزاد
16 مرداد 90 11:01
سلام مامان مهربون سيدپارسا خدا پسر گلتون را حفظ كند و 120 سال زير سايه شماها زندگي كند
مامان آراد(تمپلی)
16 مرداد 90 14:50
الهی پسر خوشگل مامانی . من که حسابی ذوق زده شدم .
بچه شيعه
16 مرداد 90 15:03
چه کار جالبي انجام دادي...
مادر سامان
16 مرداد 90 16:00
سلام
پارسا جون آیینه شناس هم دقیقا مثل سامان از شلوغی و هیاهو بدش میاد که این باعث میشه ما دیگه نفهمیم که توی مهمونی یا عروسی هستیم و کلا از ماجرا ها بیخبریم ( منم از این نوع تجربه ها زیاد داشتم)در ضمن شما لینک شدید و اگه دوست داشتید وب پسر بد رو هم لینک کنید
http://badboy.niniweblog.com[h