سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

عبور از بحران!

1391/12/5 22:37
نویسنده : مامانی
995 بازدید
اشتراک گذاری

از پوشک گرفتن پارسایی کمتر از یک ماه طول کشید. اولش خیس میکرد وبعد میگفت جیش! که البته به اندازه انگشتای دست بود و زود یاد گرفت ومیگفت: جیش ..بدو بدو ...اموم! دوست نداشت بره دسشویی و میخواست من تو حموم سرپاش بگیرم.

دو هفته میگفت: پی پی پوشک! و من زود پوشکش میکردم.

ولی طی 10 روز اخیر فقط دو بار شکمش کار کرد. نه میرفت دسشویی و نه میذاشت پوشکش کنم. از درد و احساس دفع اشفته میشد ولی میترسید و میگفت پی پی نیست! اون دو بار هم کنار بخاری دراز میکشید و تو شلوارش خراب میکرد و به روی خودش نمی اورد و انکار میکرد.

دیدم داره خیلی اذیت میشه.

یه مغازه "هزار تومنی" فروشی سراغ داشتم. یه سری اسباب بازی و شمع و خمیربازی و شابلون و ... ارزون خریدم. با یه سری برچسب.

در عرض 10 دقیقه دسشویی رو تزئین کردم. یه عروسک کنار اینه گذاشتم و یه کیسه جایزه رو دیوار اویزون کردم.

وقتی در دسشویی رو باز کرد خیلی هیجان زده شد و راجع به برچسب ها سوال میکرد و میخواست دایناسور رو برداره. بهش گفتم: این نی نی اینجا نشسته، اگه پارسا جیش و پی پی کنه بهش جایزه میده!

ولی اون شب هم با زور و گریه تو شلوارش پی پی کرد. بیچاره یبوست هم گرفته بود.

ناامید شدم.

ولی از فرداش خودش دمپایی میپوشه و جیش میکنه بعد از نی نی اجازه میگیریم و اون از تو کیسه یه جایزه برمیداره.

بعد یه بار دیدم میخواد پی پی کنه ولی میترسه. حواسش رو پرت کردم: پارسایی پی پی کنه نی نی جایزه میده. وااای اون هواپیما رو نگاه کن. چه قطار خوشگلی... و خلاصه اقا افتخار دادن و خودشونو راحت کردن.

من هم که ذوق زده تشویقش کردم و مراسم خداحافظی با پی پی رو انجام دادیم و بای بای  و  اینکه پی پی ها برین خونه تون!!!و خلاصه این بچه بزرگ کردن ما رو به یه کارهایی وادار کرد که تو خواب هم نمیدیدیم.

فعلا هم که اقا به هوای جایزه دم به دقیقه یا جیش داره و یا پی پی!!!

من هم جایزه ها رو میبرم تو اتاق قایم میکنم و میگم نی نی جایزه ها رو بعدا میاره!

این هم مرحله مهم مستقل شدن پارسایی و عبور از یه بحران !

 

جایزه هزارتومنی

جایزه هزار تومنی ها

 این نی نی هه از توی اون کیسه جایزه میده به پارسایی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

MYTHEME20
5 اسفند 91 23:57
سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید سلام طراحی انواع قالب خود را ب ما بسپارید تغییر هیدر بالای وبلاگ و وبسایت فقط 7000 گذاشتن عکس در قسمت های مختلف وبلاگ مثلا در قسمت موضوعات فقط 3000 ساخت انواع بنر فلشر لوگو ارم ونشان فقط 5000 راه اندازی وبلاگ از پایه 15000 این هم یکی از وبلاگهای طراحی شده توسط mytheme20 طراحی تقویم فقط 1000 http://jojoo2012.niniweblog.com/ موفق باشید
مامان طاهاجوني
6 اسفند 91 18:47
واااااااااااااااااااااي،واقعا تبريك مي گم،خوش به حالت،ما كه 2 بار تمام اين مراحلو رفتيم و دوباره روز از نو روزي از نو،فعلا كلا بيخيال شديم تا بعد از عيد
زهره مامان آریان
9 اسفند 91 15:42
کلی خندیدم ازین طرز بیان این مطلب به این جالبی.ما هم تمام این کار ها رو کردیم اما گاها جواب میده و گاها نمیده. خوشم میاد که بچه هامون که همسن هستن خیلی هم تفاهم دارن یعنی آدم باید دردشو به کی بگه باید دو ساعت تمام ناز بکشیم که آقا می خواد افتخار بده و پی پی کنه
مامان زهرا
2 اردیبهشت 92 5:46
سلام دوست خوبم یه سوال داشتم و این که پسر من 4 این ماه میره تو 20 ماهگی و خیلی وقته تلفظ جیش و بلده و گاهی چند روز در میون میگه من تصمیم گرفتم تا هوا خوبه از پوشک بگیرمش اما چون عاشق بازی کردنه دلش نمیخواد تو بازیش وقفه بیوفته به خاطر همین دوست نداره بیاد دستشویی و مشکل دومم اینه که اصلا تو دستشویی پی پی نمیکنه و وقتی من میفهمم داره پی پی میکنه گریه میکنه و میگه برو باید چکار کنم دوست عزیز
فائزه مامان مهدیار
4 اردیبهشت 92 11:10
سلام مرسی مامان باذوق خوشمان آمد جالب بود شاید ایده بگیرم مرسی
مامان زهرا
4 اردیبهشت 92 18:49
سلام دوست مهربونم ممنونم از کمکتون منم دستشویی رو تزیین کردم خیلی خوشش امد و دوست داشت بیاد بغلم و نگاه کنه اما با این حال وقتی میخواستم سر پا بگیرمش نمی امد ..!براش جایزه هم گذاشتم اما برای دفعه اول امروز بهش جایزه دادم با اینکه بچه با هوشیه اما حس میکنم نفهمید منظورم چی بود بچه شما تو چه ماهی بود که شما از پوشک گرفتینش ایلیا ی من امروز 20 ماهش شد زود نیست؟؟ ممنونم که جوابمو میدین