سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

پارسا و لیمو ترش

1390/5/24 11:05
نویسنده : مامانی
3,989 بازدید
اشتراک گذاری

  تخ....تخ....اخ....اوف....تخ...تخ...

 من که گفتم  تخ... !!!!

جونم.... چه لباشو از ترشی غنچه کرده و اخماش رفته تو هم... تازه سرشو اینور اونور تکون میداد...

بعضی از دوستای نی نی وبلاگی قبلا عکس این تجربه نی نی شونو تو وبلاگ گذاشتن...

اون روز که از خرید برگشتم تو فاصله ای که بستنی رو بذارم تو یخچال پسر من هم ليمو ترش رو تست کرد..

جالب اينکه چند بار هم مزه شو چشيد...لذت و هيجان ترش مزگي!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان
24 مرداد 90 8:37
آخ آخ ترش بود
عکساش خیلی قشنگ شده


يه جوري بود خاله.... اهان بهش ميگن ترش؟!!! فکر کردم بهش ميگن تخ!!
مامان آنیسا
24 مرداد 90 8:52
ای جونم چه بامزه شده عکساش


مرسي عزيزم
مامان ارميا
24 مرداد 90 9:28
واييييييييييييي.نازي.آره ارميا هم ترش مزگي رو تست كرده و قيافش همين طور شده.
مامان نی نی طلا
25 مرداد 90 0:50
ای جاااااااانم بازوهاشو ببین


خب توپولوام توپولو...صورتم مثل هلو... بگو ماشالله خاله
طيبه مامان پوريا
25 مرداد 90 9:27
اوه اوه .. اين چه مزه اي هست كه شما بزرگها دوست دارين ...البته بد نيست ...ميگم مامان هر چن دقت بده بخورم ...يه تنوع ديگه هههراستي اينم وبلاگ پسرم پوريا http://por.niniweblog.com/ از طرف من اين خوشكلتو ببوس
مامان پارسا
25 مرداد 90 10:09
چه باحال شده عکس آخری خاله جون اینو از وسط نصف میکنن نمک میزنن بعد میخورن

من که با پوست گاز زدمش تازه ميخواستم ليمو بزرگه راه راه رو هم گاز بزنم..نشد!!!

خاطره
25 مرداد 90 11:59
الهی من فدات شم.. دوست نداشتی عزیزم؟


چرا دوست داشتم.. ولی هر بار هم هم کردم همینجوری شدم
مامان آریان جون
25 مرداد 90 23:15
جانم چه عکساش ناز شده.آریانم همین کارو کرد دقیقا.
خاله لیمو با پوست کخخخخه


اونم نشسته؟؟؟؟!!!!!!


خاله فاطمه
26 مرداد 90 12:10
سلام جیگر خاله.دلم برات یه ذره شد.اینجا همش حرف از توئه.دیشب خوابتو دیدم داشتی حرف میزدی.روزهارو میشمارم تا تو بیای.دوست دارم


خاله ...خاله جون... سلااااااااام...
اینجا هم همش حرف منه...پارسا تخ...پارسا نانا...پارسا هم هم.... پارسا بیا....
مریم(◡‿◡✿)
27 مرداد 90 14:49
سلام ممنون که اومدین چه پسری خوشملی دارین خیلی نازه
مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 23:25
مامان مهسا
1 شهریور 90 10:12
jooonam. torsh bood khale?!
مامان لولو
5 شهریور 90 7:41
سلام منم نی نی میخوام که لیموترش بهش بدم تف تف کنه از بس عاشق این کارم فک کنم نی نیم از دستم عقده ای بشه شما لینکید عزیزم