سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

بابایی جونم... زودتر بیا

1390/5/31 9:35
نویسنده : مامانی
855 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی جونم  تو رو خیلی دوست دارم. اخر هفته ها که میای اینقده خوشحال میشم که نگو. ولی  نه اینکه همش مشغول بازیگوشی ام زمان زود میگذره...خیال میکنم صبح رفتی و شب اومدی... مامانی همش "تازه های منو "برات تعریف میکنه  بعد تو هم قربون صدقه ام میری.

با هم بیرون رفتنو خیلی دوست دارم چون با دستای قوی منو بغل میکنی تو خیابون و من بغل رفتن و اطراف رو تماشا کردنو خیلی دوست دارم.دنیای زیبا

حتما بایدبیای تو اطاقم دراز بکشی تا من هم خوابم ببره  وگرنه اوهون اوهون میام دنبالت ... مثلا اونقد میکوبم به در دسشویی تا بیای بیرون بغلم کنی. دیشب یهوری از خواب بیدار شدم چه مزه ای داشت اومدم سبیلتو کشیدم بعدشم سرمو گذاشتم رو شکمت و تا میتونستم موهای ریش و سبیلت رو نیشگونی دونه دونه کشیدم.

بعدم اومدم صورتتو فشار دادم که بلند شی بازی کنیم. چشات بسته بود ولی قرمز شده بودی و لبات میخندید....مامانی هم که اون گوشه اتاق مثلا خوابیده بود زیرچشمی نگاهمون میکرد.... وقتی رفتم طرف مامانی.. منو گذاشت رو پاهاش نانایی کنم. تا خواستم بخوابم یه صدایی اومد و چشمامو باز کردم... فهمیدم خنده تو بود که ترکید.. مامانی هم عصبانی شد و گفت ساعت 1 و نیمه شبه.. پدر و پسر  خواب ندارین... بابایی جونم که از شیرین کاریهای من و یه ساعت با چشم باز رو پای مامانی تاب خوردنم  نمیتونستی جلو خندتو بگیری رفتی تو  هال و من بالاخره نانا کردم..........

http://s10.rimg.info/af6b0fd7410466f957341dfd544b0b77.gif

عکس  من و بابام  (ادامه مطلب)

niniweblog.com

niniweblog.com

 niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارساجونی
31 مرداد 90 22:09
فداشششششششش.خیلی شیرینه.مثل اینکه همه پارساها شیطونن و البته دوست داشتنی.....


بچه ها همشون شیرینن. از وقتی مطالب دوستای وبلاگی رو میخونم میبینم 99% کارای بچه ها کمابیش شبیه همه... شیطون و دوست داشتنی
مامان ارميا
1 شهریور 90 10:20
واي جيگرشو. چقدر ايم ني ني ها بامزه اند. از هر فرصتي استفاده مي كنن براي نخوابيدن.[

و

تا چشماشونو باز ميکنن راه ميافتن حتي تلوتلو خوران




عرشیا
1 شهریور 90 13:38
سلام مامان پارسا متاسفانه زیاد وقت ندارم مطالب بنویسم بعدا حتما مطالب زیاد مینویسم در ضمن من همیشه مطالب وبلاگ پارسا جون را دنبال میکنم
موفق باشی .
ماشالله خیلی خیلی نازودوست داشتنی شده


مرسي که به ما سر ميزني عزيزم
مامان پارسا
2 شهریور 90 1:57
سلام دوست خوبم
باچه نگاه مهربون ودلنشینی داره به باباییش نگاه میکنه این پسمل دوست داشتنی ما
ایشالا روزا برات به سرعت برق و باد غرق در شادی و لذت بگذره و تاچشم بهم بزنی آخر هفته برسه عزیزم


شباهتشونو ميبيني تو رو خدا... تازه باباييش نميدونه ني ني چه وبلاگ خوشملي داره!!!
آرمین
2 شهریور 90 9:29
وبلاگ خوبی دارید به سایت ما هم سر بزنید
مامان آوا
2 شهریور 90 16:51
چه عکسای خوشگلی خاله جونی