سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

ني ني چه آرومه

1390/5/6 0:49
نویسنده : مامانی
932 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا 8 ماهه بود. تو گيرودار دندون در اوردن.

داشتم شام درست ميکردم. گذاشتمش تو روروک . چند تا اسباب بازي هم گذاشتم رو روروکش.

داشت تلويزيون نيگا ميکرد پشتش به من بود... و دندون گير هاشو گاز ميزد.

10 دقيقه گذشت و همچنان محو تلويزيون بود. تعجب کردم که چرا نقنق کنان طرف اشپزخونه نيومده!!!

تو تلويزيون هم اقايي داشت صحبت ميکرد...پيام بازرگاني هم نبود که بگم دوست داره..اروم شده

رفتم سراغش که ميخکوب شدم

 

 

 

پسر بي دندون ما يه شکلاتي رو که تو اسباب بازيهاش جا مونده بود برداشته.چلخ چلخ پلاستيکشو به دهن گرفته تا بالاخره  شکلات از يه گوشه نشت کرده...فسقلي هم بدون اينکه صداشو در بياره تا ته اش خورده...حتي بادوم ريزه هاي وسطش رو...

پارسا جونم هم شکلات تو اين سن ممنوعه .. هم تو بي دندون بودي عسلم

 

مول مولکم

پارسا در حين ارتکاب جرم

 

ني ني شکلاتي

 

پارسا خوشحال از شيرين کام شدن

 

اثر جرم

اثار به جا مانده از ارام شدن محيرالعقول پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوا
6 مرداد 90 1:35
ای وای عروسک کوچولو من یهو خندیدم نزدیک بود همه رو بیدار کنم خیلی باحالی عزیزم
مامان آوا
6 مرداد 90 1:37
خاله جونی من لینکت کردم با اجازه
مامان اسراواسما
6 مرداد 90 7:08
پارسا جون هم خیلی نانازهجیگر دیگه کار خلاف نکنیا راستی منم شمارو لینک کردم.ممنون که به ما سر زدین .بازم بیاین


حتما دوست خوبم.ممنون
مامان اسراواسما
7 مرداد 90 9:33
برا مامانی وپارسای ناناز
مامان محیا
19 مرداد 90 10:08
من کل وبلاگنوتو خوندم. عین خودم همه چی رو مینویسی..من و شوهرم هر دو شمالییم ولی تهران مشغول بکاریم. من هم کس نزدیکی رو اینجا ندارم و درکت میکنم.وقتی یک روز سرما میخوره نمیدونم باید پیش کی بذارمش و نبرمش مهد..ایشاله همشون سلامت باشن

اخ که خوب درکت ميکنم.. ادرس وب رو نذاشتي عزيزم