سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

شجره نامه

1390/5/9 11:32
نویسنده : مامانی
601 بازدید
اشتراک گذاری

پدر و مادرم همیشه و خصوصا اواخر بارداری ام و تو 2 ماه بعد زایمان، خیلی برام زحمت کشیدن. همین جا ازشون تشکر میکنم که هر چی دارم از اونهاست.

                          niniweblog.com                                

نی نی من مثل خودم از هر دو خانواده پدری و مادری ، نوه اوله. بنابراین تا ورود نی نی های دیگه به جمع خانواده از توجه خاصی برخورداره. مثلا باید گزارش روزانه بدم که چه کارهای جدیدی انجام میده؟ سر ماهگردش چقدر وزن گرفته؟ چی ها میدم بخوره؟ و از همون 2 ماهگی پشت تلفن باهاش حرف میزنن. هر بار که میان کلی چیزمیز براش میخرن.

البته پسرم تا اخر سال یه پسرعمه یا دخترعمه جدید پیدا میکنه.

 پدرم 2-3 سالی هست که بازنشسته شده و مادرم معلمه . علاقه بیش از اندازه ای به پارسا نشون میدن. همونطور که به بچه هاشون هم همینجوری اند.

نینی من یه دایی و زن دایی داره. 2 تا خاله و چند هفته ای هم هست که یک شوهرخاله.

یه عمو و یه عمه که قراره نی نی بیاره. عزیز و بابابزرگ (پدر و مادر بابایی) هم همیشه دلتنگ نوه شون هستن. عزیز تو 4 ماهگی پارسا برای کمک اومده بود پیشمون. دستش درد نکنه که به دادمون رسید.

                                            niniweblog.com

 

گرچه ما تو شهری دور از خوانواده هامون زندگی میکنیم ولی دلم میخواد پسرم فامیلشو خوب بشناسه و قدرشونو بدونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)