سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

اولین ها

1390/10/5 10:25
نویسنده : مامانی
943 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سجده

اولین مدادرنگی

پسری در راه کشیدن دوشاخه تلفن

 

پی نوشت 1: مادر بزرگ ها و پدر بزرگ های عزیز.... سالم و شاد بمونید...ما حالا حالاها به شما احتیاج داریم... پس به خاطر ما...

پی نوشت 2 : این پست با تمام نظرات با اشتباه من حذف شد و من دوباره اون رو نوشتم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان زهره
9 دی 90 11:23
سلام. خیلی جالب بود. اگه دوست داشتین به تاج سر مامان هم سر بزنین و به کد 180 رای بدین.
مامان هامان
9 دی 90 18:35
قبولت باشه خالهخیلی زیبا بود لذت بردم
مامان اميرحسين
9 دی 90 22:46
به به چه پسرخوبي چه مداد رنگي هايي داره خوبه از اولين مداد رنگي اش عكس داره .
مامان امیرعلی
9 دی 90 22:46
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
دخترک
10 دی 90 12:11
سلام پارسا گل پسر قربون سجده کردنت بشمممممممم
یاسمن دختراسمانی 12ساله
10 دی 90 16:55
اخخخخخخخخخخ میبینید چی شد؟! باور کنید ایندفعه راست میگم! وبم به این ادرس منتقل شد باور کنید راست میگم! http://112233.loxblog.com
خاله آتنا
12 دی 90 11:23
برای منم دعا کردی خاله؟ هر وقت از درس خوندن خسته میشم سریع میرم سراغ کامپیوتر و اون فیلمی رو که باهم دا بازی میکردیم رو میبینم و آرزو میکنم کاش هممون همیشه پیش هم باشیم


به مامانی گفتم بهم یاد داد دعا کنم
مامان آريا
12 دی 90 13:20
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مامان آريا
12 دی 90 13:21
ايييييييييييييييييييي جاااااااااااااااااااانم چه پسمل خوشمل و توپولويي هزار ماشاالله ماماني اسفند يادت نره قربونت برم كه اولينات همشون بامزن
یه دونه عمه
13 دی 90 11:08
سلام گل پسر
این اولین نظر من در اولین های شما.
همیشه ازاینجا میبینمت اما اگه بخوام بگم باید از عشقم بهت بگم. اونقدر شیرینی برام که دلم خیلی تنگت میشه. راه دوره و دیدن اولیهات و تکرارشون برای ما کم.
پسر طلا مواظب خودت و مامان بابا باش

یه خرگوش و یه خرگوش
یه خرگوش بازیگوش
خرگوش من سفیده
بابا اونو خریده
گوشای اون درازه
چشماش همیشه بازه
خرگوشکم چه نازه
با بچه ها می سازه
نه نیش داره نه چنگول
می گرده شادوشنگول




به به سلام... مامان اینده چطوره؟
خاله ی امیرعلی
13 دی 90 18:16
سلام دوستم عیب نداره پیش میاد دیگه بازم عکسها برام تازگی دارن قربون قندعسلت برم من الهی
مامان اسراواسما
13 دی 90 20:48
قربون پسر برم که مثل مامانش همیشه شاکره با اون شلوار سبزه خیلی دوسش دارم شبیه هندونه میشه
یاسمن
13 دی 90 20:51
سلام من نمیدونم واقعا چی بگم؟! رفتم توی لوکس بلاگ وب درست کردم اما الان که میخوام برم توی وبم تمام مطلبام پاک شده و انگار اصلا وبی وجود نداره! واسه همینو وبم برای چهارمین بار به لیمو بلاگ منتقل شد! http://1378.limooblog.com بازم شرمنده! اما ایندفعه مشکل من نبود!!! ممنون مطمئن باشید دیگه منتقل نمیشه! (حکایتم شده چوپان دروغگو! ولی ایندفعه راسته!)
مامان آیهان جون
14 دی 90 10:26
سلام پارسا جون هنرمند، نمازت قبول حق خاله جون
مامان پارسا
15 دی 90 18:43
قربون سجده کردنت برم من
مامانی میگن به بچه ها تا دو سالگی مداد رنگی ندین بهتره با ماژیک و آبرنگ کار کنن


مریم -----------♥
16 دی 90 0:10
ای قربونش برم من
مامان طاها جوني
16 دی 90 17:00
آفرين گل پسر تو هم مثل طاها جوني من نماز خوني،تا اخر عمرت همينجوري بمون،خدا حفظت كنه
مامان مهسا
24 دی 90 13:28