سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

انواع ددر

1390/12/23 13:16
نویسنده : مامانی
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

انواع ددر در روزهای سرد  و با یه مامان پر مشغله چی میتونه باشه؟

......چند تا عکس  تو ادامه مطلب

 

امکان نداره پنکه سقفی باشه و پارسا باشه و اون بیچاره یه لحظه نچرخه...

اغلب گردش های پسرم تو پارکینگ خونه اس. از پشت ستون ها تالی میکنه و دور از چشم من شیر اب فشار بالا رو باز میکنه و دور ساختمون میچرخه و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله آتنا
23 اسفند 90 18:19
بردیش کافی شاپ؟ چقدر باکلاس نشسته داره دسرشو میخوره


معلومه که باکلاسه ( البته اخرش اینقدر جیغ و داد راه انداخت که دل و روده کیف پولمو بریزه بیرون) مجبور شدیم فرار کنیم
مامان نوژا
24 اسفند 90 8:11
مامانی تو بگو من چطوری این گل پسرو قورت بدم با این لپای خوشمزه اش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ارمیا
24 اسفند 90 8:32
جیگرشو. خوش باشی همیشه گلکم. نمی شه کارتون رو کمی کمتر کنین؟ امکانش نیست؟
پریا
24 اسفند 90 10:51
انشاء الله به زودی این زمستون سرد با همه زیبایهاش میره و بهار میاد، شما هم امتحاناتتون تموم میشه و بیشتر می تونید پارسا گل پسر رو ببرید ددر.
سختی ها تموم میشه ولی متاسفانه سختی های جدید جاشون میاد. رسم زندگی اینه. خدا به هممون کمک کنه که بتونیم تحمل کنیم و خوب کنار بیاییم.
قربون اون تیپ سفید برفیش برم که اینقدر نازه، ماشاء الله به آقا پارسا


ممنونم عزیزم
مامان اميرعلي
24 اسفند 90 22:13
عاشقشممممممممممممم
مامان رومینا
24 اسفند 90 23:40
برف بازی خوش گذشت پارسا؟؟؟؟
زهره مامان آریان جون
25 اسفند 90 0:04
نازی.چقدر عکس آخری نازه
مامان اسراواسما
25 اسفند 90 0:12
سلام خوبی عزیزم!چه خبر از امتحان 23 اسفند؟ گل پسرتو ببوس
خاله ی امیرعلی
25 اسفند 90 0:21
ای جوووووووووووونم ددر رفتنشم قشنگه فدات بشم من
خاله من اگه تو شهر شما زندگی میکردم هرروز با امیرعلی میبردمتون گردش و ددر
عزیزم نگفتی امتحانت در چه حالی بود؟
خصوصیتو چک کن لطفا


اولش فکر کردم خوب نبود بعد که تصحیح کردن جزو نمرات بالا بودم خدا رو شکر
BARAN
26 اسفند 90 22:20