سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

مهسا ساداتم ۹ ماهه شد (اتلیه خانگی ۵)

1395/4/6 0:03
نویسنده : مامانی
860 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوم مراحل رشد و شناخت رو سریع پشت سر میذاره. بدون تکیه گاه میایسته و دست میزنه. مرتب دنبال برادرش چهار دست و پا روون هست. میدونه وقتی کنار میزم خوراکی در راهه و وقتی کنار چوب رختی وامیستم بیرون رفتن درکاره.

م م م و ب ب ب میگه و از امشب سعی میکنه دو انگشتی تکه های غذا رو برداره و خودش بخوره. حتی مشاهده شده در راستای رسیدن به این استقلال تکه های غذایی که به دهنش میذارم بلافاصله از دهنش درمیاره ومجددا با خوشحالی به دهنش میذاره. خودشو برای من وبرادرش لوس میکنه. میاد روی شکمم دراز میکشه ولپش رو میذاره روی صورتم ودوست داره زیرگوشش زمزمه کنم. و گاهی همینطور میخوابه. البته اغلب صورتم با اب دهنش شستشو داده میشه. دندون بالایی اش بعد۴ ماه که دندون درنیاورد داره درمیاد و شب ها مخصوصا بیقراری میکنه.سیر وزنش بهتر شده و البته مهم تر از وزن سلامتی هست که دعا میکنم هیچ بچه ای گرفتار مریضی و بیمارستان نشه.

لباس خالخالی که تو عکس تنش کرده پدربزرگش براش سوغات اورده.

 

امروز عصر رفتیم محوطه و چند تا عکس با پیشی کوچولوهامون گرفتیم. پسر که مخالف عکس گرفتن هر حرکتی میکنه که عکس خوب در نمیاد و من در حال جلب توجه دختر و خندوندنش باید هی بگم پسر شما به دوربین فقط نگاه کنمتفکر

دختر در حال برداشتن ات و اشغال جهت مزه کردن

گلدون من در عرض یک دقیقه به فنا رفت و حتی برگی چند در حال جویده شدن دیده شده

کلا اینجانب به این روش فرزندان دلبندم رو ضد باکتری و گرگ بیابون دیده مینماییم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
6 تیر 95 0:20
سلام دوست جون من دلم ضعف رفت، چقدر نازن دوتاشون