سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

فيلتر تلگرام=متن بدون عكس

1397/3/27 14:15
نویسنده : مامانی
442 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به روزهايي كه تند تند ميگذرن.
الان هشتم خرداد ٩٧ سه روز هست كه پارسا از كلاس اول فارغ التحصيل شده. اواسط ماه رمضون هست. هوا خنك. در رفت و امد كلاس اسكواش و اسكيت و برنامه ريزي زبان و شنا. دو روز ديگه ميريم سفر تركيه. من و بچه ها و خاله و خانواده اش.
امتحانهاي كشكي پارسا تموم شد و نيم ساعت براي مدرسه دلتنگي كرد. الانم فقط بازي و بازي و بازي. براي تابستونش برنامه دارم. خصوصا اگه بخواد جهش بزنه.
مهسا فسقلي هم داره داراي عادات بد غذايي و اينو نميخورم و و اونو اونجوري ميخورم ميشه.از صداي بلند و تاريكي ميترسه. و گاهي جوري به اتاق تاريك نگاه ميكنه نگار خود جن خان رو ديده. ميگه داداشي بابا دوس داره من ماماني.!!!!
خدا قسمت كرد و اپارتماني كه توش مستاجر بوديم رو داريم ميخريم. گرچه ارزوم يه خونه حياط داره و باغچه.
عكساي زيادي هست كه به خاطر فيلتر شدن تلگرام از اين طريق نميتونم بفرستم
از خاطرات سفر دوباره به مراوه تپه سرسبز زيبا تو ارديبهشت. با گلهاي شقايق و نسيم دل انگيز و ابهتي كه تمام وجود ادم رو ميگيره
چند تا عكس از اردوي اخر سال پارسا.
مهموني هايي كه رفتيم و مهمونهايي كه اومدن. بعدا زير اين متن اضافه ميكنم
بچه هام با تمام خستگي كه از كار بيمارستان و كار خونه و خريد و اماده كردن غذا دارم ارامش زندگي ام هستن.
مخصوصا اين روزها كه براي رسيدگي به امور يا بايد دوتا از خودم باشه يا شبانه روز بالاي ٣٠ ساعت بشه. فقط از خدا ميخوام مثل هميشه به من توان بده و مواظبم باشه تا اين امانت ها به بار بشينن بعد ديگه تسليمم
فيلتر تلگرام=متن بدون عكس
.
پسندها (6)

نظرات (3)

مامانمامان
8 خرداد 97 20:15
خدا قوت مامانی
مامان عفیفه
27 خرداد 97 17:04
سلام ان شاالله همیشه موفق باشین میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 خرداد 97 17:06
شما واسه جهش تحصیلی پسرتون اقدام کردید؟
‌پسر من امسال سال دوم بود. پارسال با مدرسه ش مطرح کردم گفتن اصلا واسه پایه ی دوم نمی شه! ‌امسال هم که گفتم تا الان که اجازه ندادن.
مامانی
پاسخ
سلام. امسال قانون جدید اومده از اول به سوم میشه جهش زد