سيد پارساسيد پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مهساساداتمهساسادات، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سید صدراسید صدرا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پارسا،گل پسر ما

اخ از شب امتحان

1390/12/23 13:16
نویسنده : مامانی
625 بازدید
اشتراک گذاری

نینی نازم. به خاطر امتحان و شیفتم نتونستم غذای تازه درست کنم و عدس پلوی مونده از دیروز رو دادم بهت. قربون معده حساست که از ظهر تا 1 نصفه شب بالا میاوردی و اخرش هیچی نبود ولی عق میزدی و قرمز میشدی. خودت هم فهمیده بودی مریضی از تو تشکت جم نمیخوردی و نه میخندیدی و نه حرف میزدی و دوست داشتی بخوابی. نصفه شب که بهتر شدی ، گرسنه ات شد و شیر خوردی و صبح سرحال بیدار شدی.مامان موند و نکته هایی که برای شب اخر گذاشته بود برای حافظه کوتاه مدتش...

عزیز دلم الان که بزرگ شدی و اینا رو میخونی فکر نکن خیلی تقصیر من بود. این اتفاقا برای مامانهای خونه دار هم خیلی پیش میاد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کیارش
23 اسفند 90 15:21
آره عزیزم...واسه خونه دارها هم خیلی پیش میاد.فقط خونه دارا وقتی میرن مهمونی وقت نمیکنن غذا درس کنن شما وقتی درس داری الهی....چه مظلوم میشن بچه ها وقتی مریض میشن
خاله آتنا
23 اسفند 90 18:20
قربون پسر صبور و فهمیده ی خودم برم
مامان نوژا
24 اسفند 90 8:12
آخی نازی چه مظلومه
مامان ارمیا
24 اسفند 90 8:29
الهی بمیرم عسل خاله. مریض شدی. مامان جونش تو رو خدا بیشتر مراقب باش. هر چند گاهی پیش میاد.
مامان ارمیا
24 اسفند 90 8:31
الهی بمیرم عسل خاله. مامان جونش تو رو خدا بیشتر مراقبش باش. هر چند گاهی پیش میاد. پارسا جونم خیلی دوست دارم.
پریا
24 اسفند 90 10:43
ای جان من، الهی که هیچ وقت حالت بد نباشه عزیزم. انشاء الله همیشه سالم و شاداب باشی قند عسل.
مامان رومینا
24 اسفند 90 23:34
آخی خدا بد نده.
خاله ی امیرعلی
25 اسفند 90 0:24
سلام آره گل پسر حق با مامان جونته آخه امیرعلی ما هم دیروز دو بار بالا آورد حیونکی مریض شده بود و گریه و بهونه میکرد همش فدات بشم الهی همیشه تنت سالم باشه گل پسر جونم